۱۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۸:۰۴
کد خبر: 83089018
T T
۰ نفر
تامين اجتماعي شيروان 228 ميليارد ريال از سازمان هاي بيمه گر طلب دارد

بجنورد- ايرنا- رييس تامين اجتماعي شعبه شيروان گفت: هم اكنون اين اداره 228 ميليارد ريال از سازمان هاي بيمه گر طلب دارد كه بيشتر آنها مربوط به كارخانجات است.

محمد جهاني روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: اين مطالبات مربوط به كارخانجات، برخي از ادارات، شهرك هاي صنعتي و كارگاه هاي كوچك است كه در خصوص وصول پرداخت به آنان تذكر و فرصت داده شده است.
وي با بيان اينكه از ابتداي سال جاري تاكنون 17 ميليارد و 300 ميليون ريال از مطالبات اجراييات وصول شده است گفت: در صورت پرداخت نشدن به موقع مطالبات، ماهانه 2 درصد جريمه خواهند شد.
جهاني با اشاره به اينكه پارسال چهار ميليارد ريال از مطالبات دريافت شد افزود: گسترش پوشش بيمه اي و بهبود وضع سرمايه گذاري از جمله راهكارهاي تقويت و پايداري مالي اين سازمان است.
رييس تامين اجتماعي شعبه شيروان با تاكيد بر لزوم افزايش كيفي و كمي خدمات به بيمه شدگان گفت: اين سازمان نهادي عمومي و غير دولتي و بر پايه درآمد و هزينه است؛ از اين روي وصول مطالبات و افزايش تعداد بيمه پردازان نقش مهمي در تقويت كارايي و كيفيت خدمات اين سازمان دارد.
هم اكنون تعداد كل بيمه شدگان اصلي در اين شهرستان 21 هزار و 575 نفر مي باشد كه 38.2درصد جمعيت شيروان زير پوشش سازمان تامين اجتماعي هستند و از خدمات آن برخوردارند.
7186/ 6042

سرخط اخبار استان‌ها