۱۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۲۶
کد خبر: 83088290
T T
۰ نفر
قوی‌تر از همیشه مقابل آمریكا می ایستیم

تهران-ایرنا- وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال با روحیه‌ای بالاتر و قوی‌تر از همیشه، باید در مقابل تهدیدها، تحریم‌ها و عملیات روانی آمریكا بایستیم.

سید محمد بطحایی در حاشیه مراسم یوم‌الله 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریكا در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا، افزود: آمریكا امسال دشمنی خود را كاملا عیان و اعلام كرده است كه قصد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارد.
وی اظهار داشت: مهمترین پیامی كه در یوم الله 13 آبان همه ساله باید تكرار كنیم این است كه باید در مقابل دشمنان ایستاده و برای رسیدن به اهداف خود پایدار باشیم و ذره‌ای ضعف به خود راه ندهیم.
وزیر آموزش و پرورش تصریح كرد: اگر آمریكا كوچكترین ضعفی در پایداری ملت ایران حس كند، فشارهای خود را افزایش خواهد داد.
بطحایی اضافه كرد: یوم‌الله سیزده آبان، روز ملی مبارزه با استكبار جهانی و روز دانش‌آموز، برگ زرین و مقطعی حساس و مناسبتی به‌یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است و نماد وحدت، همدلی و همبستگی ملت ایران و آغاز فروپاشی استكبار جهانی است.
13 آبان، سالروز سه رویداد مهم تاریخ ایران اسلامی، «تبعید امام خمینی (ره) به تركیه در سال ۱۳۴۳، كشتار دانش آموزان توسط رژیم ستم شاهی در سال ۱۳۵۷(روز دانش آموز) و تسخیر سفارت آمریكا (لانه جاسوسی) در سال ۱۳۵۸» است كه هر ساله با حضور میلیونی مردم در راهپیمایی در نقاط مختلف كشور، گرامی داشته می شود.
در یوم الله 13 آبان، مردم با آرمان های انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان می كنند و از استكبار جهانی به سركردگی آمریكا برائت می جویند.
فراهنگ** 9012** 9053
۰ نفر