۱۱ آبان ۱۳۹۷، ۲۱:۰۹
کد خبر: 83086468
T T
۰ نفر
نمايشگاه بين المللي عمران و ساختمان در كيش گشايش يافت

كيش - ايرنا - چهاردهمين نمايشگاه بين المللي عمران و ساختمان عصر امروز جمعه با حضور 90 شركت داخلي و خارجي در مركز نمايشگاه بين المللي كيش گشايش يافت.

به گزارش جمعه شب ايرنا در اين نمايشگاه كه به مدت 4 روز برپا خواهد بود، شركت كنندگان آخرين دستاوردها و توانمندي هاي خود را در حوزه ماشين‌ آلات و تجهيزات عمراني، تكنولوژي و خدمات در زمينه عمران و ساختمان، مصالح ساختماني، لوله و اتصالات، تأسيسات گرمايشي و سرمايشي، مصالح پايه ساختماني، آسانسور، شيرآلات بهداشتي، دكوراسيون داخلي، در و پنجره، درب‌هاي اتوماتيك، برق و الكتريك، يراق آلات، صنايع كاشي و سراميك، رنگ و رزين، پوشش هاي ديوار و كف، سنگ و ماشين آلات، انبوه سازان، شهرداري‌ها و سازمان‌هاي وابسته، اماكن تجاري و عمومي، تعاوني‌هاي توليدي صنعتي و مسكن، بيمه، صنايع زيربنايي آب و گاز، خدمات فني و مهندسي عرضه مي كنند.
كمك به توسعه و رونق صنعت عمران، ساختمان، گردشگري در منطقه آزاد تجاري كيش، توجه به جايگاه ويژه اين منطقه در صادرات كالا و خدمات و توسعه زير ساخت هاي عمراني از اهداف اين نمايشگاه عنوان شده است.
مصطفي خانزادي معاون عمراني سازمان منطقه آزاد كيش گفت: در حاشيه اين نمايشگاه با برگزاري تور بازديد از پروژه هاي عمراني و آسيب شناسي فعاليت هاي عمراني كيش، تلاش مي كنيم از توان تخصصي و علمي براي توسعه جزيره كيش و ارتقاء كيفي عمران وصنعت ساختمان بهره بگيريم.
وي افزود: برگزاري اين نمايشگاه به عنوان يك رخداد در اقتصاد كشور براي سرمايه گذاري و توسعه فضاي كسب و كار با توجه به ويژگي هاي خاص جغرافيايي و توسعه بازارهاي مالي و پولي كيش و وجود مراكز دانشگاهي، مالي، مديريتي، اقتصادي و مهندسي در جزيره فرصتي است كه توليدكنندگان و سرمايه گذاران بخش عمران و مسكن كشور مي توانند از آن استفاده كنند.
مراسم گشايش اين نمايشگاه عصرجمعه با حضور سيد كاظم دلخوش سخنگوي كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي، ماشاالله عظيمي دبيركل اتاق تعاون كشور و مصطفي خانزادي معاون عمراني سازمان منطقه آزاد كيش برگزارشد.
صنعت ساختمان يكي از صنايع مهم كشور است كه بيش از 80 صنعت، وابستگي كامل به آن دارد.
شبد**1341 / 1339**1379
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد