۱۱ آبان ۱۳۹۷، ۲۰:۳۶
کد خبر: 83086450
T T
۰ نفر
پنج بازيكن را از ليست كنار مي گذاريم

اهواز – ايرنا - سرمربي تيم فوتبال نفت مسجد سليمان گفت: امروز با وجود اين كه بازي خوبي به نمايش نگذاشتيم پيروز ميدان شديم، اما به هر حال من پنج بازيكن خود را از ليست خط مي زنم.

به گزارش ايرنا عليرضا مرزبان جمعه شب در نشست خبري بعد از بازي با استقلال خوزستان اظهار داشت: تيم ما در چند بازي اخير فوتبال باكيفيتي ارائه مي دهد اما در نتيجه گيري ضعيف عمل مي كنيم كه اين موضوع انگيزه بازيكنانمان را كم كرده بود.
وي ادامه داد: با وجود استرسي كه بر هواداران و مسئولان تيم حاكم است در اين ديدار سعي كرديم به حاشيه ‌ها اهميت ندهيم و كار را اصولي جلو ببريم و خوشحالم كه امروز پيروز ميدان شديم.
مرزبان با بيان اين كه در نيمه دوم با چنگ و دندان بازي كرديم و هر چه در توان داشتيم در ميدان گذاشتيم افزود: استقلال خوزستان با توپ‌ هاي بلند سعي داشت ما را تحت فشار بگذارد و شانس‌ هاي خوبي براي گلزني داشت اما ما به خوبي مبارزه كرديم.
وي افزود: اين برد در بازيكنان تيم انگيزه ايجاد مي كند تا در ادامه راه بتوانيم نتايجي را بگيريم كه تيم نفت و ايل بختياري را در ليگ نگه دارد.
سرمربي تيم نفت مسجدسليمان با اشاره به اين كه دستمان روي نيمكت بسته است گفت: بايد نيمكت را از بازيكنان با كيفيت پر كنيم البته اين موضوع به شرايط باشگاه بستگي دارد. در گذشته يك مربي آمد و يك سري بازيكن جذب كرد بعد مربي ديگري آمد و او هم بازيكنان ديگري گرفت.
تيم نفت مسجدسليمان در هفته يازدهم رقابت هاي ليگ برتر اولين برد خود را در اين رقابت ها برابر تيم استقلال خوزستان كسب كرد.
9879/6002/6064
۰ نفر