۱۱ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۵۷
کد خبر: 83086123
T T
۰ نفر

محدوديت هاي ترافيكي اربعين در ايلام پايان يافت

۱۱ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۵۷
کد خبر: 83086123
محدوديت هاي ترافيكي اربعين در ايلام پايان يافت

ايلام - ايرنا - فرمانده پليس راه ايلام گفت: محدوديت ترافيكي براي جاده هاي ايلام و ترشابه - مهران از ساعت 9 صبح امروز برداشته شد.

سرهنگ رضا همتي زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: با توجه به كاهش بار ترافيك زائران در مسيرهاي خروجي استان ايلام محدوديت هاي ترافيكي در جاده هاي ايلام - مهران و ترشابه - مهران برداشته شد.
وي با بيان اينكه هم اكنون تردد در اين 2 مسير عادي و روان است، افزود: تردد ماشين هاي سنگين تجاري و غيرتجاري در اين 2 جاده ديگر منع قانوني ندارد.
به گفته همتي زاده هرچند هنوز به طور كامل زائران از استان ايلام خارج نشده اند اما هم اكنون ترافيك در همه راه هاي موصلاتي خروجي استان ايلام روان و عادي و بدون مشكل ترافيكي است.
رئيس پليس راه ايلام تاكيد كرد: از ديشب تا صبح امروز تعداد 2 هزار و 500 دستگاه اتوبوس در حال جابجايي زائران از پايانه بركت در شهر مهران به اقصي نقاط كشور بوده اند.
همتي زاده با بيان اينكه ديشب هيچ گونه تصادف و حادثه رانندگي براي خودروهاي حامل زائران رخ نداد بار ديگر از رانندگان خواست نكات و موارد ايمني در هنگام رانندگي را براي جلوگيري از حوادث احتمالي رعايت كنند.
به گزارش ايرنا، به علت حجم گشترده بازگشت زائران از كشور عراق و از طريق مرز مهران بنا براي سهولت در تردد زائران از روز اربعين تا صبح امروز جاده هاي ايلام - مهران و ترشابه - مهران يك طرفه شد.
حجم گسترده زائراني كه مرز مهران را براي ورود به كشور انتخاب كرده بوده باعث شدكه ركورد بيشترين تردد اتوبوس كشور در مسيرهاي منتهي به مهران شكسته شود.
مرز مهران هميشه يكي از كانون هاي اصلي تردد زائران براي سفر به عتبات عاليات در طول سال و ايام اربعين است.
7172/6119

سرخط اخبار استان‌ها