۷ آبان ۱۳۹۷، ۲۱:۴۲
کد خبر: 83083164
T T
۰ نفر
داشتن تعهد اولویت اصلی انتصاب مدیران است

همدان- ایرنا- مدیركل زندان های همدان تعهد و تخصص را دو مولفه انتصاب مدیران اعلام و ویژگی تعهد را مقدم بر تخصص ارزیابی كرد.

به گزارش ایرنا، حسن محمدیاری روز دوشنبه در آیین معارفه مدیر جدید زندان همدان و سرپرست جدید اداره امور خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندانیان استان همدان گفت: آگاهی كامل از اهداف و ماموریت های سازمانی و ابلاغ به موقع آنها از ویژگی های یك مدیر توانمند است.
وی تاكید كرد: پست و مسئولیت های اجرایی باید مرحله به مرحله و پس از موفقیت یك فرد در محل انجام فعالیت به وی واگذار شود.
مدیركل زندان های همدان با بیان اینكه برنامه های مدیر باید رشد دهنده افراد فعال در تمامی سطوح باشد اظهار داشت: مدیران ارشد سازمانی پیش از انتخاب مدیر جدید باید با كاركنان صحبت كنند و از آنان پیمان بگیرند كه با مدیر جدید تعامل و همكاری لازم را داشته باشند.
محمدیاری، همچنین خیرخواهی، دلسوز بودن، گام برداشتن در راستای منافع كاركنان و برخوردار بودن از علم، دانش و آگاهی لازم برای انجام ماموریت را از دیگر ویژگی های یك مدیر دانست.
مدیركل زندان های همدان یاد آوری كرد: در ملاك های انتصاب از منظر قرآن، لیاقت و شایستگی از اهمیت بالایی برخوردار است و در مدیریت اسلامی ارتقای افراد بر مبنای عملكردشان است.
در این مراسم «داود بیات» به عنوان مدیر جدید زندان همدان، «علی عزیزی» بعنوان سرپرست جدید اداره امور خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندانیان و «علی تركاشوند» به عنوان معاون اداری مالی زندان همدان و «رحمت اله شریفی كریم» به عنوان معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان همدان معرفی شدند.
7526/2090

سرخط اخبار استان‌ها