۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۴۹
کد خبر: 83078086
T T
۰ نفر
نظارت 30 تيم بازرسي بر ارائه كالا و خدمات ايام اربعين در ايلام

ايلام - ايرنا - رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ايلام گفت: 30 تيم بازرسي در ايام اربعين 97 بر نحوه ارائه خدمات به زائران در اين استان براي جلوگيري از افزايش بي رويه قيمت ها و اجحاف در حق مصرف كنندگان نظارت مي كنند.

يارالله نصيري روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: تيم هاي بازرسي با همكاري اتحاديه ها و اصناف در سطح استان و در شهرستان هاي مسير تردد زائران از جمله چرداول، ايوان، مهران، دهلران و ايلام مستقر شده اند.
وي از فعاليت خدمات خودرويي توسط ايران خودرو در مسير تردد زائران خبر داد و گفت: 300 تيم امداد خودرو از سراسر كشور به استان ايلام اعزام و در جاده‌هاي منتهي به مرز مهران براي ارائه خدمات خودرويي مستقر هستند.
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ايلام يادآور شد: سه پايگاه ثابت و يك تعميرگاه صحرايي به مساحت 500 متر در شهر مهران و پنج نمايندگي ايران خودرو در سطح استان ايلام از 30 مهر تا 12 آبانماه جاري به خودروهاي زائران خدمات امدادي ارائه مي دهند.
نصيري با بيان اينكه خدمات اين پايگاه ها به صورت شبانه روزي است، گفت: انتقال خودروهاي نيازمند تعمير در شهر مهران تا محل تعميرگاه ها و پايگاه هاي امداد ايران خودرو به صورت رايگان است.
وي در خصوص فعاليت نانوايي ها در مهران و ساير نانوايي هاي استان، افزود: با فعاليت نانوايي ها و كشيك بندي آنها مشكلي در زمينه تامين نان زائران در مسيرهاي عبوري آنان نخواهيم داشت.
به گزارش ايرنا، شهر مرزي مهران در 85 كيلومتري جنوب باختري ايلام قرار دارد و مرز بين المللي مهران در 11 كيلومتري آن از كانون هاي مهم تردد زائر و كالا به كشور عراق بشمار مي رود.
از ابتداي ماه صفر تاكنون بيش از 750 هزار نفر معادل 60 درصد زائران از طريق مرز مهران به عراق سفر كرده اند.
7180/6119

سرخط اخبار استان‌ها