۲۳ مهر ۱۳۹۷، ۲۱:۳۸
کد خبر: 83067178
T T
۰ نفر
واقعیت شرایط اقتصادی باید به مردم گفته شود

تهران- ایرنا - وزیر كشور گفت كه اگر واقعیت شرایط اقتصادی را به مردم بگوئیم و مشاركت جدی آنها را بطلبیم، حتما موفق خواهیم شد.

به گزارش دوشنبه شب ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی پس از پایان سومین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی كشور در وزارت كشور به خبرنگاران افزود: سومین جلسه اصلی ستاد را امشب تشكیل دادیم. به لطف خدا حضور همه دوستان به صورت جدی و با انگیزه و علاقه بود.تكالیفی كه جلسه قبل داده بودیم، مجموعه ای از آئین نامه ها، دستور العمل ها و سیاست ها بود كه دستگاه های مختلف انجام داده بودند.
وی یادآورشد كه مجموعه اینها بررسی و چهار كار گروه تشكیل شد، با پیشنهادی كه اعضا داشتند یك كارگروه حقوقی و قضایی اضافه شد. مسئولان كارگروه ها نیز مشخص و قرار شد كه جلسات كارگروه ها هفته ای یك بار برگزار می شود.
وزیر كشور گفت: در شناسایی جریان های خبری و اطلاع رسانی و شناسایی ابهام ها، شبهاتی در ذهن مردم هست كه نیاز به اطلاعات و اخباری در حوزه اقتصادی برای مردم وجود دارد و اینها را باید احصا كنیم.
رحمانی فضلی ادامه داد: دستگاه های مختلف اجرایی مسئول شدند كه حتما به این نیازها و مطالبات پاسخ دهند و مقرر شد هر دستگاه اجرایی 25 تن از كارشناسان از داخل و از بیرون دستگاه داشته باشند.
وزیر كشور تاكید كرد: برای توضیح مسائل و مشكلاتی كه در جامعه وجود دارد و مردم نیاز دارند، كارگروه ها با مردم در تماس باشند تا بتوانیم فضای رسانه ای داخلی را در حوزه ایجابی به گونه ای هدایت كه نیازها را رفع كنیم و زمینه ابهام زایی شود و دروغ و شایعه كه رسانه های خارجی به آن دامن می زنند، از بین برود.
رحمانی فضلی افزود: با تشكیل كارگروه ها، ظرف سه هفته ساختارها مستقر و تكالیف دستگاه ها نیز مشخص می شوند.
وی تصریح كرد: با ارائه پیشنهادات راه حل و نظرات نو به خصوص از طرف رسانه ها امیدواریم كه همه رسانه های داخلی اعم از كانال های رسانه ها تا روزنامه، نشریات و به خصوص صدا و سیما و بقیه دستگاه هایی كه امر اطلاع رسانی یا به نوعی ارتباط تریبونی با جامعه دارند، چه نمایندگان مجلس شورای اسلامی چه ائمه جمعه همه با هم در حوزه اقتصادی مردم را به آرامش دعوت كنند.
وزیر كشور تاكید كرد كه باید در عین پویایی و فعالیت، واقعیت را به مردم بگوییم. اگر واقعیت شرایط اقتصادی به مردم گفته شود و مشاركت جدی آنها را بطلبیم، حتما موفق خواهیم شد و این قول را می دهیم این مسیر را طی كنیم.
شبد**سیام**1751**1379
۰ نفر