۲۳ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۵
کد خبر: 83066279
T T
۰ نفر

سلطاني فر: اميدوارم پرسپوليس قهرمان آسيا شود

۲۳ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۵
کد خبر: 83066279
سلطاني فر: اميدوارم پرسپوليس قهرمان آسيا شود

تهران- ايرنا- وزير ورزش وجوانان اظهار اميدواري كرد كه پرسپوليس در ديدار برگشت از مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا، با غلبه بر السد قطر فيناليست شود تا بعد از مدت ها يك تيم ايراني در آسيا به عنوان قهرماني دست يابد.

به گزارش ايرنا از وزارت ورزش وجوانان، «مسعود سلطاني فر» روز دوشنبه در سومين روز گردهمايي مديران كل ورزش و جوانان سراسر كشور در مورد برخي رويدادهاي ورزشي پيش رو گفت: بعد از مدتها كه ايران در رده بندي فدراسيون بين المللي فوتبال (فيفا) در بين تيم هاي آسيايي در جايگاه اول قرار دارد، مي توانيم در جام ملت هاي آسيا هم بعد از چهار دهه به عنوان قهرماني برسيم.
ديدار برگشت از مرحله نيمه نهايي قهرماني ليگ آسيا بين تيم هاي پرسپوليس و السد قطر يكم آبان ماه امسال در ورزشگاه آزادي تهران برگزار مي شود. پرسپوليس در ديدار رفت در دوحه با نتيجه يك بر صفر به برتري رسيد.
سلطاني فر با اشاره به درخشش كاروان ورزشي ايران در بازي هاي پاراآسيايي 2018 جاكارتا هم گفت: جايگاه سومي ايران در اين دوره افتخار بزرگي محسوب مي شود كه اين موفقيت ها در كنار بازي هاي آسيايي و جام جهاني فوتبال حاصل تلاش وزارت ورزش و جوانان، كميته ملي المپيك، فدراسيون ها و ادارات كل ورزش و جوانان استان هاست كه در يك كار جمعي متبلور شده است.
وزير ورزش و جوانان نتايج كنوني ورزشكاران ايران در بازي هاي المپيك جوانان آرژانتين را رضايت بخش توصيف كرد و افزود: در اين رويداد مهم نيز ورزش ايران بهتر از گذشته نتيجه گرفت.
سلطاني فر گفت: برنامه ريزي براي حضور موفق در بازي هاي المپيك و پاراالمپيك 2020 توكيو از شروع شده است و اعتقاد داريم با تمركز در فاصله 2 سال تا اين رويدادها همراه با تلاش و تدبير و برنامه ريزي، كسب يك نتيجه تاريخي در المپيك و پارالمپيك هم امكانپذير است.
وي اضافه كرد: در رشته هايي نظير شمشيربازي، قايقراني، تيراندازي و كاراته كه در زمره رشته هاي مدال آور قرار دارند، تلاش مي كنيم در راستاي تداوم موفقيت هاي ورزش كشور با تمركز بر برنامه 2 ساله به موفقيت در بازي هاي المپيك و پارالمپيك دست يابيم.
وزير ورزش در مورد رقابت هاي كشتي آزاد و فرنگي قهرماني جهان در مجارستان اظهار داشت: اين رويداد هم براي ورزش كشور مهم تلقي مي شود كه اميدوارم با موفقيت ورزشكاران ايراني همراه شود.
سلطاني فر در اين نشست ياد و خاطره زنده ياد «بهرام شفيع» رييس فدراسيون هاكي و مجري ورزشي رسانه ملي را گرامي داشت و درگذشت اين پيشكسوت ورزش و رسانه را به جامعه ورزش و خانواده آن مرحوم تسليت گفت.
ورزشي**9250**1584
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش