۱۸ مهر ۱۳۹۷، ۲۳:۴۷
کد خبر: 83061915
T T
۰ نفر

معاون سیاسی استاندار گلستان: تابع قانون هستم

۱۸ مهر ۱۳۹۷، ۲۳:۴۷
کد خبر: 83061915
معاون سیاسی استاندار گلستان: تابع قانون هستم

گرگان - ایرنا - معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری گلستان با یادآوری اجرای قانون جدید منع اشتغال بازنشستگان در دستگاههای دولتی؛ گفت: در این رابطه تابع هستم و البته به نظرات مختلف هم احترام می گذارم.

به گزارش ایرنا؛ علی اصغر طهماسبی عصر چهارشنبه در جمع فعالان سیاسی و احزاب استان گلستان افزود: سال گذشته و هنگام آغاز به كار استاندار كنونی درخواست كناره گیری از مسوولیت را با ایشان مطرح كردم و پس از آن نیز چندین بار این تقاضا تكرار شد.
معاون سیاسی استاندار گلستان همچنین به بازنشستگی پیش از موعد مقرر قانونی و درخواست اعاده به كار خود نیز اشاره كرد و گفت: افرادی كه در شبكه های اجتماعی (بر علیه من) فعالیت می كنند بهتر است اندكی صبر كنند تا همه چیز در این باره روشن شود.
در این نشست استاندار گلستان نیز با اشاره به درخواست كناره گیری معاون سیاسی استانداری در عین حال به تبصره های قانونی و امكان ابقای وی تلویحا اشاره كرد.
سید مناف هاشمی گفت: معاون اقتصادی استاندار (پاسوار) نیز از مسوولیت كناره گیری كرده است.
وی اشاره ای به جایگزینی برای معاونان خود نكرد.
به گزارش ایرنا معاونان سیاسی و اقتصادی استانداری گلستان بازنشسته هستند.
گفته می شود معاون سیاسی استاندار گلستان چون پیش از موعد مقرر قانونی و با 26 سال خدمت بازنشسته شده است امكان بازگشت به كار وی وجود دارد.
همچنین گفته شده طهماسبی در این رابطه درخواستی به وزیر دستگاه اصلی سازمانی خود ارایه داده است اما وی در جلسه امروز عنوان كرد این نامه را پس گرفته است.
6204/2729

سرخط اخبار استان‌ها