۱۸ مهر ۱۳۹۷، ۲۳:۴۱
کد خبر: 83061910
T T
۰ نفر
فيلمساز به نام گيلاني در تلاش براي آزادي جوان محكوم به قصاص

رشت-ايرنا- 12 سال از بهترين روزهاي عمرش را به خاطر يك اشتباه پشت ميله هاي زندان گذرانده و حالا با هراس از چوبه ي دار ثانيه ثانيه آخرين روزهاي زندگي اش را مي شمارد.

پدر و مادر رنج ديده با اطلاع از اقدامات طوفان نهان قدرتي فيلمساز به نام گيلاني در فراهم كردن شرايط آزادي يك زنداني، دست به دامان او شدند تا شايد فرزند آنها را نيز از مرگ برهاند.
نهان قدرتي كه اكنون در تلاش براي جلوگيري از اجراي حكم قصاص اين جوان است به خبرنگار ايرنا گفت: اين جوان بدون نيت قبلي در شرايط قتل قرار گرفته و 12 سال هم محكوميت كشيده و به گفته مسئولان زندان در حبس هم بسيار خوش رفتار و با اخلاق بوده .
وي افزود: خوشبختانه با ميانجيگري نيكوكاران و كمك شعبه اجراي احكام كيفري رشت، اولياي دم در قبال دريافت ديه حاضر به رضايت شده اند اما خانواده جوان قادر به تامين 150 ميليون تومان مبلغ ديه و نجات فرزندشان از قصاص نيستند.
وي كه پويشي را براي جمع اوري كمك براي اين جوان به راه انداخته افزود : اين جوان نادم حالا در موقعيت حساسي قرار گرفته و واقعا هنر الان بايد به داد جامعه برسد.
نهان قدرتي خاطرنشان كرد:نيك انديشان خواستار جلوگيري از قصاص اين جوان هستند مي توانند با واريز كمكهايشان به شماره حساب 0357951730008 بانك ملي به نام ولي دم ، مقدمات آزادي اين جوان و شادي خانواده اش را فراهم آورند.
اين فيلمساز موفق گيلاني خاطرنشان كرد: اين حساب با دستور مقام محترم قضايي باز شده و تحت نظارت قوه قضاييه است.
مادر اين جوان زنداني نيز با بغضي در گلويش مي گويد : 12 سال با عذاب حبس بچه ام سر كردم و الان در خواب و بيداري كابوس مرگش را مي بينم.
وي در حالي كه با دستان لرزان اندوه لبريز از چشمانش را با گوشه شالش پاك مي كند مي افزايد : پسرم جوان بوده و جاهل و از روي قصد دست به اين عمل نزده .
نهان قدرتي زونا ياداور شد : اكنون چشم اميد اين جوان پشيمان و خانواده دردمندش به دستان بخشنده نيكوكاران است.
اين فيلمساز شناخته شده گيلاني با بيان اين كه در حال حاضر همزمان با همكاري و تشخيص مقام قضايي و مسئولان شعبه اجراي احكام در تلاش براي آزادي ديگر زندانيان نيازمند هستيم افزود: از خيرين دعوت ميكنيم كه در اين امر به ما كمك كنند .
6030

سرخط اخبار استان‌ها