۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۱۵
کد خبر: 83048970
T T
۰ نفر
كتاب بهترين منبع انتقال ارزش هاي دفاع مقدس به نسل جوان است

سنندج - ايرنا - مديركل كتابخانه هاي عمومي كردستان گفت: كتاب بهترين منبع انتقال ارزش هاي دفاع مقدس به نسل جوان است و بايد فرهنگ مطالعه در اين حوزه تقويت شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا، محمد عبدالملكي روز يكشنبه در نشست تخصصي كتابخوان با موضوع دفاع مقدس كه با همكاري لشگر 28 پياده كردستان برگزار شد، اظهار داشت: يكي از نيازهاي ضروري امروز جامعه ما آشنا ساختن نسل جوان با ارزش هاي دفاع مقدس است.
وي بر ترويج فرهنگ ايثار و از خود گذشتگي در جامعه تاكيد كرد و افزود: دفاع مقدس يادآور ايثار و از خودگذشتگي رزمندگاني است كه در سنگر دفاع براي حفظ ارزش هاي انقلاب اسلامي از جان خود مايه گذاشتند.
مديركل كتابخانه هاي عمومي استان كردستان اضافه كرد: يكي از رسالت هاي مسئولان ما انتقال ايثار و فداكاري شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس به نسل جوان است.
وي يادآور شد: كتاب بهترين منبع براي آشنايي هر چه بيشتر نسل جوان با اتفاقات دوران دفاع مقدس است و قطعا با اين اقدام مي توان كشور را از گزند تهديد و توطئه دشمنان حفظ كرد.
عبدالملكي تاكيد كرد: كتابخانه هاي عمومي به عنوان يكي از متوليان مهم و اثرگذار در حوزه فرهنگ مي توانند با اقدامات خود فرهنگ ايثار و از خودگذشتگي را با الگو گرفتن از جنگ تحميلي در جامعه ترويج دهند.
شيلان آويهنگي نويسنده كتاب «شهيد فهميده كردستان» كه موضوع داستان، زندگي شهيد يدالله محمدي است و علي اكبر رنجبران نويسنده كتاب «حماسه دولاب» هم در اين نشست به معرفي آثار خود پرداختند.
در پايان اين مراسم با اهداي لوح سپاس و هدايايي از اين دو نويسنده حوزه دفاع مقدس كردستان تجليل به عمل آمد.
7348/9102

سرخط اخبار استان‌ها