۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۴:۲۸
کد خبر: 83046346
T T
۰ نفر
مدیران تمام همت خود را برای رفع مشكلات مردم به كار گیرند

شیراز-ایرنا-استاندار فارس، با اشاره به جنگ اقتصادی ایجاد شده علیه ملت ایران از سوی دشمنان گفت: این جنگ فشار روانی زیادی بر جامعه وارد كرده كه ضرورت دارد مدیران بدون كوچكترین تردید تمام همت خود را برای رفع مشكلات مردم و رسیدگی به مسایل آنها به كار گیرند.

به گزارش ایرنا اسماعیل تبادار، پنجشنبه در نشست فرمانداران استان فارس در شیراز، افزود: اگر كوچك ترین تزلزلی در همت و اراده مدیران ایجاد شود اداره كشور با مشكل مواجه خواهد شد.
وی، ضمن تاكید بر لزوم توجه ویژه مدیران دستگاه های اجرایی استان به مسایل شهرستان ها و نیازهای فرمانداران اظهار داشت: مدیران كل استان باید بر اساس اعلام نیاز فرمانداران در شهرستان ها حضور یافته مسایل را تا رسیدن به نتیجه با جدیت دنبال كنند.
استاندار فارس از فرمانداران خواست كه ضمن اجرای مدیریت عالیه دولت در شهرستان ها، بر زیرمجموعه خود به ویژه در حوزه های مالی، نظارت دقیق و حساب شده داشته باشند.
تبادار، بر لزوم توجه مدیران و فرمانداران بر ارتباط بیشتر با نخبگان، صاحب نظران، احزاب، فعالان اجتماعی و افراد بانفوذ محلی تاكید و بیان كرد: بی شك نخبگان با توجه به توانایی هایی كه دارند می توانند مدیران و فرمانداران را در حل مشكلات استان و شهرستان كمك كنند.
وی گفت: امنیت عمومی و آرامش روانی جامعه دارای اهمیت بسیار است بنابراین باید آن دسته از مسایلی كه می تواند امنیت جامعه را به مخاطره اندازد با جدیت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

**جنجال عجیبی برای قانون منع بكارگیری بازنشستگان ایجاد شده است
استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود، جنجال های ایجاد شده در مورد اجرای قانون منع بكارگیری بازنشستگان در كشور را عجیب توصیف كرد و گفت: به سهم خود به قوانین بسیار پایبند و متعهد هستم و بدون تردید مطابق قانون عمل خواهم كرد.
تبادار افزود: تا پایان دوره مسئولیت با جدیت به وظایف خود عمل خواهیم كرد و خدمتگزار مردم خواهیم بود.
نمایندگان مجلس در جلسه علنی دوم مرداد 97 طرح اصلاح قانون ممنوعیت بكارگیری بازنشستگان را با 194 رای موافق تصویب كردند كه بر اساس این طرح، بكارگیری بازنشستگان در دستگاه های اجرایی به استثنای رؤسای قوا، معاون اول رئیس جمهوری، نواب رئیس مجلس، اعضای شورای نگهبان، وزیران، نمایندگان مجلس و معاونان رییس جمهوری ممنوع شد.
6122 /6118

سرخط اخبار استان‌ها