۴ مهر ۱۳۹۷، ۱۴:۲۷
کد خبر: 83045153
T T
۰ نفر
ادعای درخواست ملاقات روحانی با ترامپ یك دروغ بزرگ است

تهران- ایرنا- فرمانده كل سپاه با خطاب قرار دادن رئیس جمهوری آمریكا گفت: آقای ترامپ مردم ایران اطمینان دارند كه ادعای درخواست ملاقات رئیس جمهوری اسلامی ایران از شما هم یك دروغ بزرگ مثل دیگر دروغ های شماست.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی كل سپاه، سردار سرلشكر پاسدار محمدعلی جعفری روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری جشنواره سلمان فارسی، با اشاره به اظهارات سخیف و نامتعارف شب گذشته ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده آمریكا در مجمع عمومی سازمان ملل اظهار داشت: بذر آشوب، مرگ و ویرانی را شما و دولت های مرتجع طرفدار شما در منطقه می پراكنید. جنایت های مستقیم و غیر مستقیم آمریكا و دولت های حامی نظام سلطه در فلسطین، سوریه، عراق و ایران هرگز از یاد مردم مسلمان و غیر مسلمان این كشورها نخواهد رفت.
وی افزود: مردم انقلابی و آزادیخواه یمن هر روز شاهد تكرار این جنایت‌ها و به خاك و خون كشیده شدن مردان، زنان و كودكان مظلوم و بی گناه خود هستند.
فرمانده كل سپاه با بیان اینكه شب گذشته در سازمان ملل، حضار به سخنان سخیف شما خندیدند، تصریح كرد: شما خنده های آنها را دیدید و شنیدید. پیام این تمسخر، فروریختن پوشالی شما و انزوای بیشتر آمریكاست و این یك رسوایی بزرگ سیاسی بود.
سرلشكر جعفری تاكید كرد: مطمئن باشید مردم ایران و منطقه، به این اظهارات سراسر دروغ و مضحك شما نیز می خندند، لكن صدای خنده های آنان را از راه دور نمی شنوید.
وی با تاكید بر اینكه امروز آمریكا نماد ستم در همه عالم است و مظلومان و آزادیخواهان جهان در حال متحد شدن علیه آمریكا هستند، خاطرنشان كرد: شما در حال كوچك شدن هستید و اگر این مسیر را ادامه دهید مطمئن باشید جهان با زوال زود هنگام آمریكا رو به رو خواهد شد.
فرمانده كل سپاه با خطاب قرار دادن رئیس جمهوری امریكا گفت: آقای ترامپ بدانید تا زمانی كه ظلم و بیدادگری نظام سلطه با رهبری و هدایت نظام امپریالیستی شما ادامه دارد، رویه ایران و اكثریت قاطع مردم ایران تغییری نخواهد كرد، چون یكی از مولفه های عمده فرهنگ هر ایرانی، اقتدار همراه با ظلم ستیزی است.
اجتمام *7029 * 3063
۰ نفر