۲۲ شهریور ۱۳۹۷، ۲۱:۳۳
کد خبر: 83032655
T T
۰ نفر
علاقه مندی به سرمایه گذاری در كشور همچنان وجود دارد

رشت - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تقاضای جواز تاسیس 177 پروژه صنعتی در استان گیلان از ابتدای امسال تاكنون گفت: با وجود فشارهای نظام سلطه علیه كشور، علاقه مندی به سرمایه گذاری در حوزه های گوناگون همچنان وجود دارد.

به گزارش ایرنا، محمد شریعتمداری شامگاه پنجشنبه در حاشیه افتتاح یك واحد صنعتی در شهر صنعتی رشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای امسال تاكنون، در این استان بیش از 70 پروژه به بهره برداری رسیده است.
وی افزود: البته برخی واحدهای صنعتی باتوجه به شرایط كنونی در زمینه مواد اولیه، نوسانات ارزی و مقررات جدیدی كه وضع شده، با مشكلاتی روبرو بودند كه در حال رفع شدن است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به افتتاح واحد صنعتی تولید كننده محصولات ورق های فشرده چوبی با روكش ملامینه و هایگلاس در رشت اضافه كرد: این واحد، یكی از واحدهای صنعتی پیشرفته است كه شاید در ایران نظیر آن را نداشته باشیم و جای بسی خوشحالی است.
واحد صنعتی تولیدكننده محصولات ورق های فشرده چوبی با روكش ملامینه و هایگلاس با حضور محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهر صنعتی رشت افتتاح شد. ظرفیت این واحد صنعتی تولید چهار میلیون متر مربع ورق های فشرده چوبی با روكش ملامین و هایگلاس در سال است و با سرمایه گذاری 34 میلیارد و 612 میلیون تومان در زمینی به مساحت 22 هزار و 307 متر مربع احداث شده است.
نشست با استاندار و نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی از برنامه های امروز وزیر صنعت و بازدید از واحد تولیدی چوكا ، افتتاح ساختمان اتاق اصناف لنگرود و نشست با فعالان منتخب حوزه صنعت ، معدن و تجارت و اتاق اصناف استان از برنامه های فردا (جمعه) شریعتمداری است.
در زمان حاضر گیلان دارای بیش از سه هزار واحد صنعتی و 102 هزار واحد صنفی است.
7296/2007
۰ نفر