۲۰ شهریور ۱۳۹۷، ۲۲:۵۷
کد خبر: 83030614
T T
۰ نفر
كميته امداد در شرايط اقتصادي حساس كشور در كنار مردم قراردارد

خرم آباد - ايرنا - رئيس كميته امداد امام (ره) گفت: در شرايط اقتصادي و حساس كنوني كشور اين نهاد در كنار مردم قرار دارد تا بتوان اثرات تورم بر دوش اقشار آسيب پذير را كمتر كرد.

به گزارش ايرنا، پرويز فتاح شامگاه روز سه شنبه در ديدار با نماينده ولي فقيه در لرستان اظهار داشت: كميته امداد تلاش دارد تا با مضاعف كردن تلاش خود بنا بر تاكيد مقام معظم رهبري بگونه اي باشد كه بتواند بخشي از مشكلات بر دوش مردم را كاهش دهد.
وي افزود: مردم استان لرستان مشاركت و همكاري خوبي در كمك به كميته امداد داشته اند بطوريكه در پنج ماهه نخست امسال در مقايسه با پنج ماه سال قبل ميزان كمك هاي مردمي 77 درصد افزايش داشته است.
فتاح افزود: كمك مردم در چنين شرايط اقتصادي نشان دهنده وفاداري و احساس مسئوليت آنهاست كه نسبت به افراد نيازمند دارند.
وي با اشاره به برنامه هايي كه دولت در راستاي كمك به اقشار آسيب پذير دارد گفت: سبد كالاي مددجويان افراد تحت پوشش بهزيستي تا پايان شهريور ماه اهدا مي شود .
رئيس كميته امداد كشور با تاكيد بر اينكه كمك ها و رسيدگي ها بهتر خواهد شد گفت: شايد رسيدگي هاي ما همپاي تورم نباشد و تورم جلوتر باشد ولي ما ، دولت و مجلس بايد تلاش بيشتري داشته باشيم تا بتوان تورم رو به جلو را جبران كرد.
وي با اشاره به 800 واحد سهميه مسكن روستايي در لرستان گفت: منابع آن از منابع غير دولتي است و تلاش مي شود كه تا پا يان سال ساخته شوند.
فتاح با اشاره به سفرهاي خود به شهرستان هاي استان لرستان گفت: تنها دو شهرستان كوهدشت و پلدختر را بازديد نكرده است كه در برنامه سفر اخير خود به لرستان انجام خواهد داد.
1920/6060
۰ نفر