۲۳ تیر ۱۳۹۷، ۱۸:۳۰
کد خبر: 82970565
T T
۰ نفر
اشتغال زندانیان نقش مهمی در ارتقای امنیت محیط زندان دارد

همدان- ایرنا- مدیركل زندان های همدان گفت: ایجاد اشتغال برای زندانیان در دوران حبس نقش عمده‌ای در ارتقای امنیت و آرامش محیط زندان دارد.

حسن محمدیاری روز شنبه در نخستین نشست اعضای شورای اداری در جمع روسای زندان های این استان بیان كرد: زندان آبستن حوادث است بنابراین باید همیشه آمادگی برای مقابله با هر نوع مشكلی وجود داشته باشد.
وی بر اهمیت استفاده صحیح از دوربین های مدار بسته، كنترل مبادی ورودی زندان ها و جلوگیری از ورود موادمخدر و اقلام ممنوعه به زندان تاكید كرد.
مدیركل زندان های همدان افزود: یكی از راه های كاهش جمعیت كیفری در زندان ها تعامل مراجع قضایی با زندان و حضور مستمر قضات در این مراكز است.
محمدیاری ابراز امیدواری كرد: با تعامل و همكاری مجموعه قضایی استان گام موثری برای رفع مسائل و مشكلات مددجویان برداشت تا روند رسیدگی به پرونده ها با شتاب بیشتری صورت پذیرد.
وی سركشی روسای زندان ها از بندها، گفت و گوی حضوری و چهره به چهره با زندانیان و رسیدگی به درخواست ها و مشكلات آنان را مورد تاكید قرار داد.
وی بیان كرد: برگزاری كمیته اولویت های دهگانه سازمان زندان ها، رسیدگی به امور سربازان و ارائه آموزش های لازم و صرفه جویی در هزینه ها باید مورد توجه قرار گیرد.
7526/2087

سرخط اخبار استان‌ها