۷ تیر ۱۳۹۷، ۸:۲۸
کد خبر: 82955345
T T
۰ نفر
قیمت تلفن همراه تا 10 روز آینده به تعادل می رسد

كاشان- ایرنا- وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات گفت: باتوجه به اقدام صورت گرفته از سوی این وزارتخانه پیش بینی می شود تا 10 روز آینده قیمت تلفن همراه در بازار به تعادل برسد.

به گزارش ایرنا ، محمدجواد آذری جهرمی شامگاه چهارشنبه در حاشیه آئین بزرگداشت سالگرد شهدای هفتم تیر در اردستان در جمع خبرنگاران افزود: امید می رود با اقدام های پیش بینی شده از سوی مسئولان، وضعیت گرانی و اقتصادی كشور نیز در روزهای آینده به وضعیت عادی بازگردد.
وی در خصوص نرخ هزینه خدمات ارتباطی در مناطق كمتر توسعه یافته نیز گفت: هم اكنون تفاوتی بین مناطق برخوردار و كمتر توسعه یافته در كشور وجود ندارد اما در راستای تشویق اپراتورها به سرمایه گذاری در این مناطق، كاهش هزینه پرداختی به دولت را اعمال می كنیم.
وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات همچنین افزود: استان اصفهان از نظر اقتصادی و گردشگری از موقعیت راهبردی برخوردار است و به لحاظ مكانی و جغرافیایی نیز در حوزه ارتباطات و سرمایه گذاری این بخش اهمیت ویژه ای دارد.
وی یادآوری كرد: در سالهای اخیر سرمایه گذاری های خوبی در زمینه فیبر نوری برای بهبود ارتباطات، توسعه نسل سوم و چهارم موبایل، افزایش ظرفیت دیتا، دسترسی خانگی و توسعه روستایی در این استان انجام شده است.
**اختلاف جناحهای سیاسی مانع انجام كار در كشور می شود
وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات همچنین شامگاه چهارشنبه در سخنانی جداگانه در آیین گرامیداشت سالگرد شهدای 7 تیر در مسجد جامع اردستان گفت: اختلافاتهای بین جناحهای سیاسی موجب عقب ماندگی ومانع انجام كار در كشور می شود.
محمد جواد آذری جهرمی افزود : امروز كشور نیازمند وفاق، همدلی و همكاری همه مسئولان و قشرهای مختلف مردم دارد و همه باید برای گذر از مشكلات زیر چتر ولایت تلاش كنند.
وی با بیان اینكه وجود نقدینگی در اقتصاد، كشور را با چالش مواجه كرده است افزود: با توكل به خدا و حمایت مردم شریف، انقلابی و متدین از این مشكلات نیز به سلامت عبور می كنیم.
وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات تصریح كرد: دولت برای جلوگیری از سوء استفاده دشمنان و سودجویان تصمیم گرفت، ارز را كنترل كند اما عده ای ارز را گرفته و گران می فروشند كه این اقدام موجب فشار اقتصادی به مردم و كشور شده است.
آذری جهرمی تاكید كرد: تعارف های مصلحت گونه را باید كنار گذاشت و ضمن شفاف سازی، با اخلال گران اقتصادی به شدت برخورد كرد.
به گفته وی، بانك مركزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت باید فهرست افرادی را كه ارز گرفته و سوء استفاده كرده اند را منتشر و قوه قضائیه نیز با آنها برخورد كند.
وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات همچنین یكی از كارهای مهم مسئولان را حضور در جمع مردم، لمس مشكلات از نزدیك و تلاش برای برطرف كردن آنها عنوان كرد.
وی گفت: دشمن امروز سلاح های نظامی را كنار گذاشته تا با فشار اقتصادی مردم ایران راحت تسلیم شوند اما بداند مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران با اعتقاد قلبی و نصرت الهی ایستادگی كرده و در این نبرد نیز پیروز خواهند شد.
آذری جهرمی تاكید كرد: مدیران كشور باید با جدیت و كار جهادی در راه اعتلای نظام اسلامی گام بردارند و همواره از آرمانهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی محافظت كنند.
شهرستان اردستان با افرون بر 42 هزار نفر جمعیت در 118 كیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.
7431/6136
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد