۳ تیر ۱۳۹۷، ۱۹:۴۲
کد خبر: 82951693
T T
۰ نفر
ترامپ خواستار اصلاح و تصويب قوانين مهاجرتي شد

تهران - ايرنا - «دونالد ترامپ» رئيس جمهوري آمريكا روز يكشنبه از دمكرات ها خواست قوانين مهاجرتي را در اين كشور اصلاح و قوانيني تصويب كنند كه بر سطح تدابير امنيتي در مرز جنوبي ايالات متحده شدت بخشد.

به گزارش ايرنا، وي در صفحه توييتر خود نوشت: دمكرات ها، قوانين را اصلاح نمائيد. مقاومت نكنيد. عملكرد ما در مقايسه با بوش و اوباما (روساي جمهوري قبلي آمريكا) خيلي بهتر است، اما ما به قدرت و امنيت در مرز نياز داريم. نمي توان همه افرادي را كه سعي مي كنند به طور غيرقانوني وارد كشور شوند، پذيرفت. مرزهاي قوي، نه به جرم و جنايت است.
قرار است نمايندگان جمهوريخواه مجلس نمايندگان آمريكا در هفته جاري يك لايحه مهاجرتي را تصويب كنند. با اين حال، ترامپ روز جمعه در توييتي اعلام كرد كه نمايندگان جمهوريخواه در مورد مساله مهاجرت، اتلاف وقت مي كنند و كنگره بايد تا بعد از انتخابات ميان دوره اي سال 2018، بررسي اين مساله را كنار گذارد.
دولت ترامپ از زمان روي كار آمدن در آمريكا، سياست سخت گيرانه اي را در مورد مهاجران و مقوله مهاجرت به اجرا گذاشته است. اين دولت پيشتر در سال جاري، اجراي سياستي تحت عنوان «تحمل صفر» را آغاز كرد كه به موجب آن، همه مهاجراني كه به طور غيرقانوني وارد آمريكا شوند، تحت پيگرد قانوني قرار مي گيرند.
اجراي اين سياست به جدايي هزاران خانواده مهاجر منجر شده و واكنش هاي تندي را رقم زده است. اين اعتراض ها سبب شده است تا رئيس جمهوري آمريكا حكم پايان جدايي خانواده ها را به امضا رساند. ترامپ در ابتدا مدعي بود كه اين سياست را كنار نمي گذارد و دمكرات ها را مسئول اجراي آن مي دانست.
اروپام**9109*شبس*1488 **
۰ نفر

سرخط اخبار جهان