۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۲۴
کد خبر: 82924052
T T
۰ نفر

رونالدو: می توانم تا 41 سالگی بازی كنم

۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۲۴
کد خبر: 82924052
رونالدو: می توانم تا 41 سالگی بازی كنم

تهران- ایرنا- «كریستیانو رونالدو» ستاره پرتغالی رئال مادرید كه بدنبال پنجمین قهرمانی اروپاست، خود را 10سال جوانتر احساس می كند و معتقد است كه می تواند تا 41 سالگی به بازی فوتبال ادامه دهد.

به گزارش ایرنا، رونالدو 33 ساله امروز (چهارشنبه) در گفت وگو با شبكه تلویزیونی اسپانیا گفت: سن بیولوژیكی من 23 سال است.
وی گفت: هنوز راه زیادی در پیش دارم و می توانم تا 41 سالگی بازی كنم. احساس خوبی دارم و خوشحالم. روز شنبه در یك فینال دیگر بازی می كنیم و هواداران پشت رونالدو هستند.
تیم فوتبال رئال مادرید روز شنبه در فینال لیگ قهرمانان اروپا كه شهر كی یف پایتخت اوكراین برگزار می شود، به مصاف لیورپول می رود.
رونالدو با زدن 15 گل در 12 بازی فصل كنونی لیگ قهرمانان اروپا، برای ششمین سال متوالی بالاترین آمار گلزنی این مسابقات را در اختیار دارد. او اگر در بازی روز شنبه مقابل لیورپول هم گلزنی كند، اولین بازیكنی خواهد بود كه در چهار فینال رقابت های اروپایی گل می زند.
مهاجم پرتغالی رئال به علت مشكلات آمادگی «كریم بنزما» و «گرت بیل» در مراحل مختلفی در این فصل، ناچار بود مسئولیت بیشتری را در حملات تیم به عهده بگیرد.
رونالدو در عین حال به گمانه زنی های رسانه ای در مورد انتقال نیمار از پاری سن ژرمن به رئال مادرید علاقه ای نشان نداد و از تركیب كنونی رئال حمایت كرد.
وی گفت: هشت سال است در این باشگاه بازی می كنم و همیشه می گویند 50 بازیكن به رئال می آیند، اما دست آخر بازیكنان محدودی به این باشگاه می آید. در ماه سپتامبر برخی فكر می كنند بازیكنان زیادی به باشگاه ما خواهند آمد، اما همیشه همین بازیكنان ما را به فینال می رسانند.
وی گفت: بهترین بازیكنان در مادرید هستند، بیل، بنزما، لوكاس واسكز، ماركو آسنسیو همه اینجا هستند.
ورزشی**1584**1368
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش