۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۵:۲۰
کد خبر: 82898964
T T
۰ نفر

امام جمعه يزد:

مسوولان مواظب نفود دشمنان باشند

۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۵:۲۰
کد خبر: 82898964
مسوولان مواظب نفود دشمنان باشند

يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: عوامل استكبار جهاني با بهره گيري از فضاي مجازي و ابزارهاي نوين ارتباطي به دنبال نفوذ در اركان جامعه هستند، مردم و به خصوص مسوولان با بصيرت مواظب توطئه ها باشند.

آيت الله محمدرضا ناصري يزدي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته يزد به استفاده مردم از پيام رسان هاي خارجي اشاره كرد و افزود: بهره گيري از پيام رسان هاي بيگانگان نه تنها هيج سودي ندارد بلكه موجب سوء استفاده و نفوذ دشمنان از طريق كسب اطلاعات جامعه و مردم مي شود.
وي ادامه داد: مردم و مسوولان بايد همواره به اين مطلب مهم توجه داشته باشند كه دشمنان از هر راهي و به خصوص از طريق برخي پيام رسان هاي خارجي به دنبال نفود و بهره گيري از اخبار و اطلاعات داخل كشور هستند.
رئيس شوراي فرهنگ عمومي استان تصريح كرد: اطلاع رساني توسط مردم و مسوولان به خصوص در معرفي بركات و ثمرات نظام بايد دقيق و بنحو مناسبي عرضه شود تا آنها نتوانند سوء استفاده كنند.
ناصري يزدي در ادامه به خدمات و نقش سربازان گمنام امام زمان (عج) در كشور اشاره و با قدرداني از تلاش هاي آنها در حفظ امنيت و آرامش جامعه و مردم ، بر ضرورت هوشياري و همكاري همگان در انجام اهداف نظام تاكيد كرد.
امام جمعه يزد تاكيد كرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) همه وجود خود را وقف انقلاب و خدمت به مردم كرده اند و با قدرت و درايت به نقش آفريني در راستاي اهداف نظام مشغول هستند.
ناصري يزدي به سالروز شهادت مرتضي مطهري (ره) و هفته بزرگداشت مقام معلم اشاره كرد و از مردم و جوانان مطالعه كتاب هاي وي را كه مورد تاكيد حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبري نيز است، خواستار شد.
وي همچنين به هفته كار و كارگر پرداخت و اظهار كرد: كارگران نقش اساسي در توليد ، اشتغال و اقتصاد مقاومتي دارند و بايد در واحدهاي زيرپوشش خود به جديت وظايف شان را انجام دهند كه خدمتي مقدس است.
نماينده ولي فقيه در استان يزد همچنين به هفته جوان و ضرورت استفاده از افكار آنها و حمايت مسوولان از برنامه هاي اين قشر به عنوان يك وظيفه مهم و ضروري تاكيد كرد.
ناصري يزدي يادآور شد: تربيت ديني و فرهنگي نسل جوان بر اساس اهداف و آرمان هاي والاي انقلاب اسلامي رسالت مهمي است كه بايد مردم و بخصوص تشكل ها ، روحانيان ، دانشگاه ها و مدارس در كنار فعاليت خانواده ها به آن عنايت داشته باشند.
7536/ 2047/

سرخط اخبار استان‌ها