۸ فروردین ۱۳۹۷، ۱۱:۵۱
کد خبر: 82873060
T T
۰ نفر
مردم سهم زیادی در حمایت از كالای ایرانی دارند

كرج - ایرنا - امام جمعه كرج گفت: مردم بیشترین سهم را در تحقق شعار سال دارند و فرهنگ سازی برای مصرف كالای داخلی امری ضروری است.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی روز چهارشنبه در دیدار نوروزی با مدیران و مسئولان استان البرز، افزود: مسئولان و مردم در تحقق شعار سال دخیل هستند، اما مردم سهم بیشتری دارند، بنابراین فرهنگ سازی لازم در این زمینه انجام گیرد.
وی ادامه داد: دنیا در حال تحولات عظیمی است، مهمترین عامل پیروزی امت ها علم است و با توجه به اینكه رهبر معظم انقلاب زیرساخت های علمی را مطرح و توسعه آن را مورد تاكید قرار دادند این مهم را نیز باید مد نظر قرار داد.
امام جمعه كرج گفت: جوانگرایی و علم دو سرمایه مهم هستند و جامعه ایرانی دارای ابعاد مختلف علمی ، جوانان عالم و بصیری است و مدیران اجرایی باید برنامه های مدون و مشخصی برای این نسل داشته باشند.
وی اضافه كرد: دربحث كالای ایرانی نیز مسئولان و مردم باید به این مساله اهمیت بدهند ، رهبر معظم انقلاب بحث را بیشتر به سمت مردم بردند بنابراین باید فرهنگ سازی لازم دراین زمینه داشت.
آیت الله حسینی همدانی ادامه داد: به همین منظور، باید موج فرهنگی برای خرید كالای ایرانی ایجاد و تشویق های لازم نیز از سوی مسئولان صورت گیرد.
وی با بیان اینكه موانع پیش روی توسعه باید برداشته شود؛ خاطر نشان كرد: مسئولان اجرایی بویژه استاندارالبرز اهتمام ویژه ای در زمینه توسعه اشتغال و احیای تولید داشته است.
نماینده ولی فقیه در البرز گفت: تمام آحاد جامعه باید در زمینه تحقق شعار سال تلاش كنند ،چراكه كشورهای توسعه یافته هم دریك مقعطی از زمان اهتمام عمومی داشتند و امروز به جهش های خوب اقتصادی رسیده اند.
وی یاد آورشد: از ویژگی های امسال قرار گرفتن ماه رجب در ابتدا و انتهای سال است كه ماه استغفار و توبه بوده و با توجه به اینكه استغفار یك وظیفه فردی و اجتماعی است آثار مادی و معنوی بسیاری دارد.
8029/1535
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد