۲۷ اسفند ۱۳۹۶، ۹:۵۴
کد خبر: 82865664
T T
۰ نفر

یك قاتل كمتر از 24 ساعت در میناب دستگیر شد

۲۷ اسفند ۱۳۹۶، ۹:۵۴
کد خبر: 82865664
یك قاتل كمتر از 24 ساعت در میناب دستگیر شد

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی میناب گفت: یك قاتل فراری در كمتر از 24 ساعت توسط پلیس آگاهی در منطقه هشتبندی این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ محمد رستمی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: قاتل روز جمعه هفته گذشته با همدستی زنی، یك نفر را به قتل رسانده بود.
وی ادامه داد: خانواده مقتول اعلام مفقودی و پیدا شدن یك دستگاه موتورسیكلت را به پلیس اعلام كرده بود كه ماموران پلیس آگاهی نیز بلافاصله با حضور در محل و كشف لكه های خون بر بدنه موتورسیكلت موضوع را در دستور كار قرار داد.
فرمانده انتظامی میناب اظهار داشت: پس از هماهنگی با دادستان و گرفتن دستور برای ادامه رسیدگی به پرونده، قاتل به نام «ع.ع» از هشتبندی به كوه های سخت گذر (صعب العبور) بشاگرد متواری می شود و پلیس آگاهی مستقر در محل مراتب را برای دستگیری قاتل در دستور كار قرار می دهد.
رستمی ادامه داد: در همین حین قاتل از مخفی گاه خود به برادر خانم مقتول تماس گرفته و اعلام می كند كه جسد در یكی از رودخانه های منطقه هشتبندی میناب دفن شده است.
وی گفت: پلیس آگاهی میناب نیز در یك اقدام عملیاتی و اطلاعاتی در زمانی كه یك زن به همراه سه نفر از برادران قاتل در حین بردن غذا به مخفی گاه متهم بودند، قاتل را شناسایی و دستگیر كردند.
این مسئول انتظامی یاد آورشد: در بررسی های صورت گرفته از سوی پلیس آگاهی میناب، معلوم می شود كه همسر مقتول قبل از ازدواج، خواستگار قبلی قاتل بوده و با گذشت چهار سال از زندگی مشترك و داشتن فرزند باز علاقه به متهم داشته و در این پرونده نقش داشته است.
وی بیان داشت: قاتل پس از دستگیری، از همكاری زن مقتول در اجرای این نقشه شوم اقرار می كند كه زن مقتول از وی خواسته است كه اگر می خواهند در آینده با همدیگر ازدواج كنند با طرح نقشه ای شوهر وی را به قتل برساند.
سرهنگ رستمی خاطر نشان كرد: پس از اقرار قاتل از جزئیات اجرای نقشه قتل این جوان معلوم می شود كه قاتل پس از گذاشتن سنگ در درون كیسه پلاستیكی و قرارگیری در مسیر مقتول «الف.ع» از مقتول می خواهد كه با همدیگر مسیری را طی كنند.
وی اضافه كرد: پس از رسیدن به مسیر رودخانه قاتل با طرح نقشه اعلام می كند كه كفش از پایش افتاده و مقتول موتورسیكلت نگه می دارد اما قاتل پس از پیاده شدن از پشت سر سنگی كه درون پلاستیك داشته بر سر مقتول می كوبد و پس از گلاویز شدن و ضربه های پی در پی به سر مقتول منجر به قتل این جوان می شود.
رستمی گفت: هم اكنون جسد مقتول از زیرآوار كشف و به همراه تكه سنگ برای سیر آزمایش های لازم به پزشك قانونی تحویل داده شده و قاتل «ع-ع» به همراه همسر مقتول «ك-ع» به صورت بازداشت موقت راهی زندان شدند.
7194/6048

* آگاهی از آخرین اخبار استان در كانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینك جستجو كانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

سرخط اخبار استان‌ها