۵ اسفند ۱۳۹۶، ۲۳:۱۷
کد خبر: 82842592
T T
۰ نفر

طرح تشديد نظارت بر بازار شب عيد در ايوان آغاز شد

۵ اسفند ۱۳۹۶، ۲۳:۱۷
کد خبر: 82842592
طرح تشديد نظارت بر بازار شب عيد در ايوان آغاز شد

ايلام - ايرنا - رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت ايوان گفت: طرح تشديد نظارت بر بازار ويژه شب عيد با هدف نظارت بر عملكرد واحدهاي صنفي ارائه دهنده كالا و خدمات از 15 اسفند ماه جاري تا 31 فروردين 97 آغاز شده است.

اميدعلي عزتي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: سه اكيپ 2 نفره مشترك اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در قالب بازرسي و نظارت در سطح شهرستان در 2 شيفت صبح و عصر براي نظارت بر عملكرد واحدهاي صنفي و غير صنفي فعاليت مي كنند.
وي افزود: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت ايوان و گشت هاي تعزيرات حكومتي نيز بر نحوه فعاليت واحدهاي صنفي و كالاهاي عرضه شده نظارت دارند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان بدون هيچ اغماضي برخورد مي شود.
به گفته وي به منظور جلوگيري از افزايش قيمت برخي كالاهاي مصرفي ضروري از جمله برنج، گوشت قرمز و مرغ به ميزان مورد نياز توسط عوامل توزيع كننده تعيين شده است.
عزتي از شهروندان خواست هرگونه تخلف اقتصادي را از طريق تماس با شماره تلفن گوياي 124 ستاد خبري سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند تا در كمترين زمان مورد رسيدگي قرار گيرد.
وي تاكيد كرد: نظارت برتوزيع كالا وخدمات، ايجاد بسترمناسب براي تامين مايحتاج عمومي، رسيدگي سريع و دقيق به شكايات مردمي و پرونده هاي تشكيل شده از اهداف اجراي طرح تشديد نظارت بازرسي وتنظيم بازار ايام نوروزاست.
به گزارش ايرنا، ايوان با جمعيت 55 هزار نفر در 35 كيلومتري شمال ايلام قرار دارد و داراي 2 هزار و 500 واحد صنفي فعال در قالب 10 اتحاديه در بخش هاي توليدي، توزيعي و خدماتي است.
7180/6034

سرخط اخبار استان‌ها