۲۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۴۸
کد خبر: 82828241
T T
۰ نفر
اقتدار مردمسالاری دینی موجب ناكامی توطئه های مكرر نظام سلطه شده است

ایلام - ایرنا - معاون طرح و برنامه قوه قضائیه گفت: اقتدار مردمسالاری دینی ایران منشاء و موجب ناكامی توطئه های مكرر نظام سلطه علیه انقلاب اسلامی شده است.

به گزارش ایرنا، ابراهیم عزیزی روز یكشنبه در آئین راهپیمایی 22 بهمن شهر ایلام اظهار كرد: پیوند عمیق و مستحكم مردم با منویات رهبری در دوران انقلاب كه موجب عزت و اعتبار كشور در عرصه های بین المللی و ناامیدی دشمنان شده بیانگر كارامدی و توانایی مردمسالاری دینی نظام ایران اسلامی است.
وی افزود: مردم با بصیرت و متعهد ایران با هوشمندی و وفاداری به آرمان های انقلاب و حضور در صحنه های حساس سیاسی همواره توطئه ها و هجمه های استكبار جهانی را یكی پس از دیگری خنثی كرده اند و همچنان پرشور دنباله رو مسیر انقلاب هستند.
وی یادآور شد: مردم با توكل به خداوند و پیروی آگاهانه از سیاست های نظام، امام و رهبری و پایبندی به دستور دین مبین اسلام و اهل بیت (ع) دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناكام گذاشته اند.
عزیزی با بیان اینكه تلاش دشمنان جدایی مردم از رهبری و آرمان های انقلاب است، تعهد ملت به نظام را قابل تقدیر دانست و تاكید كرد: تجربه ثابت كرده جدایی از خط مشی رهبری و ولایت فقیه محكوم به شكست و كمال حقیقی در پرتو بندگی خداوند و تبعیت از فرامین ولایت فقیه است.
وی به برخی از بركات انقلاب اسلامی اشاره كرد و وجود ولایت فقیه، دفاع از مظلومان و آزادی خواهان جهان، مبارزه با فقر و تنگدستی، مردمسالاری دینی، اجرای احكام اسلام، استقلال سیاسی و اجرایی، عدم وابستگی به بلوك شرق و غرب، وحدت و انسجام ملی، را از مهم ترین بركات انقلاب اسلامی دانست.
وی همچنین رشد و توسعه چشمگیر و چندین برابری كشور در زمینه های مختلف از جمله تولید علم و پژوهش، راه سازی، راه آهن، طرح های عمرانی و زیرساختی، صنعت، تولید و صادارت محصولات غیر نفتی، دانش هسته ای و ... در مقایسه با پیش از انقلاب را از جمله دستاوردهای پیروزی انقلابی اسلامی ذكر كرد.
مردم شهرهای مختلف استان ایلام امروز با حضور در خیابان ها و گرامیداشت 22 بهمن بر پایبندی و دلبستگی خود به آرمان های انقلاب اسلامی، اموزه های امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری تاكید كردند.
خبرنگار زهرا موسوی **انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
6034/7175
۰ نفر