۱۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۶:۳۸
کد خبر: 82823898
T T
۰ نفر
توليد وانت «ريچ» در شركت زامياد آغاز شد

تهران- ايرنا- خط توليد وانت ريچ همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامي و با حضور مديرعامل گروه خودروسازي سايپا در شركت زامياد افتتاح شد.

به گزارش ايرنا، «محسن جهرودي» مديرعامل گروه خودروسازي سايپا در اين مراسم گفت: انتقال خط توليد وانت ريچ از پارس خودرو به زامياد با هدف افزايش توليد و تنوع محصولات و ارتقاي برند زامياد صورت گرفته است.
وي افزود: با اين انتقال به تخصصي كردن توليد وانت در گروه سايپا مي انديشيم و با توجه به ظرفيت بالايي كه در شركت زامياد وجود دارد، انتقال اين خط توليد با همكاري 2 شركت پارس خودرو و زامياد در كوتاه ترين زمان ممكن انجام شده است.
جهرودي با اشاره به نوسان نرخ ارز گفت: اين موضوع با توجه به اينكه بخشي از مواد اوليه از محل ارز تامين مي شود، براي سايپا شرايط خوبي را رقم نمي زند، اما با توليد محصولات با كيفيت اين مشكلات رفع خواهد شد.
وي افزود: سال آينده توليد 2 هزار دستگاه كاميون و 500 دستگاه اتوبوس براي تجهيز ناوگان تجاري و مسافربري كشور در زامياد هدفگذاري شده است.
مديرعامل گروه سايپا تصريح كرد: در سال آينده همچنين پنج هزار دستگاه خودرو وانت دوكابين و هزار دستگاه وانت تك كابين در اين شركت توليد و جايگزين خودروهاي وانت فرسوده در سراسر كشور خواهد شد.
وي خاطرنشان كرد: سال آينده همچنين توليد سه هزار و 500 دستگاه كاميون و هزار دستگاه اتوبوس شهري در سايپا برنامه ريزي شده است.

اخبار اقتصادي ايرنا در تلگرام: @IRNAeco
اقتصام* 3065*
تنظيم: محمد ملك دار* انتشار دهنده: فرهاد راستي

سرخط اخبار اقتصاد