۱۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۹:۵۰
کد خبر: 82818683
T T
۰ نفر
معاون رییس جمهوری: نهادهای مدنی از مولفه های مهم تحولات هستند

گرگان - ایرنا- معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: در دولت دوازدهم نهادهای مدنی و سیاسی از مولفه های اصلی جریانات اجتماعی برای پیشرفت و اعتلای كشور و تحولات هستند.

معصومه ابتكار عصر شنبه در نشست با احزاب و سمن های استان گلستان در قالب طرح گفتگوی ملی خانواده با اشاره به آسیب هایی كه جامعه را تهدید می كند، اظهار كرد: امروز با انقلاب دیجیتال نمی‌توانیم روابط فردی و اجتماعی را مانند 10 سال پیش داشته باشیم؛ خانواده ایرانی اگر در گذشته دو ساعت گفتگو داشته امروز به 20 دقیقه رسیده است.
وی اضافه كرد: اینك گفتگوی خانواده ها از طریق شبكه‌های اجتماعی انجام می‌گیرد كه این آفت بزرگی برای همه جوامع است زیرا روابط انسانی و عاطفی باید در قالب خانواده شكل بگیرد.
**احزاب در تحكیم بنیان خانواده موثر هستند
استاندار گلستان نیز نقش احزاب و گروه های سیاسی را در استحكام بنیان خانواده مهم خواند و بر لزوم استفاده از این ظرفیت تاكید كرد و گفت: جوامع مترقی تجربه استفاده از نهادها و سمن ها را دارند و ما نیز باید به این سمت حركت كنیم.
به گزارش ایرنا از استانداری گلستان سید مناف هاشمی؛ نقش احزاب را در توقف بحران‌های خانواده مهم خواند و اظهاركرد: یكی از آسیب‌های بزرگ امروز در جامعه بحث خانواده و مسائل اجتماعی است كه باید به این مهم توجه داشت.
وی افزود: احزاب و گروه‌های سیاسی ظرفیت‌هایی همسان هستند كه می‌توانند همواره موثر باشند و نباید از این ظرفیت تنها در ایام انتخابات بهره گرفت.
هاشمی تاكید كرد: اگر دموكراسی و آزادی را قبول داریم همه گروه‌ها براساس منطق باید حرف بزنند و دیدگاه‌های خود را اعلام كنند.
وی؛ شایستگی و توانمندی را مهمترین مولفه برشمرد و گفت: باید از ظرفیت‌ احزاب در تقویت و استحكام خانواده استفاده كنیم و شكاف بین نسلی با تحكیم بنیان خانواده باید برطرف شود.
1648
تنظیم وانتشار: پری سالارنیا

سرخط اخبار استان‌ها