۱۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۵:۵۴
کد خبر: 82817170
T T
۰ نفر
امام جمعه رودهن: مهم‌ترين دستاورد انقلاب اسلامي احيا اسلام و قرآن بود

تهران-ايرنا- امام جمعه بخش رودهن گفت: يكي از دستاوردهاي مهم انقلاب اسلامي، احيا اسلام و تقويت و ترويج جايگاه قرآن در تحكيم بنيان خانواده بود.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمين محمدرضا مديح روز جمعه در خطبه هاي عبادي سياسي نماز جمعه اين هفته شهر رودهن كه با حضور نمازگزاران در مسجد علي ابن ابي طالب (ع) اين شهر برگزار شد، ضمن گراميداشت دهه مبارك فجر، اظهار كرد: امروز دومين روز از دهه مبارك فجر است كه به انقلاب اسلامي، تقويت قرآني، تحكيم بنياد خانواده و منزلت زن مسلمان نامگذاري شده و مي توان يكي از بركات و دستاوردهاي انقلاب را ترويج فعاليت هاي قرآني در كشور دانست.
وي با بيان اينكه بخش رودهن در برگزاري برنامه هاي قرآني و توسعه موسسه هاي قرآني اقدامات ارزشمندي انجام داده است، بيان كرد: كميته امداد امام خميني (ره) كه با هدف خدمت به محرومان و نيازمندان از دوران انقلاب اسلامي در كشور ايجاد شده، در بخش رودهن به صورت نمايندگي فعاليت مي كرد كه طي روزهاي گذشته شاهد استقلال اين مركز خدماتي و حمايتي به صورت مستقل در منطقه بوديم كه لازمه رونق آن حمايت همه مسئولان و مردم است.
خطيب جمعه رودهن به اقدامات صورت گرفته توسط ستاد بازسازي عتبات عاليات بخش رودهن اشاره كرد و گفت: سهم ستاد بازسازي عتبات عاليات بخش رودهن يك ميليارد ريال در سال‌جاري است كه بر اساس برنامه‌ريزي تا پايان سال مي‌بايست يك ميليارد ريال را به ستاد بازسازي عتبات عاليات استان تهران تحويل دهند و بيش از نيمي از اين مبلغ آماده و واريز شده است.
اين مقام مسئول با اشاره به برنامه هاي ستاد دهه فجر بخش رودهن نيز بيان كرد: دهه مبارك فجر بهترين زمان براي بيان دستاوردهاي انقلاب اسلامي و زنده نگاه داشتن ياد و خاطره شهداي انقلاب و هشت سال جنگ تحميلي است كه برگزاري يادواره 18 شهدا بخش رودهن از جمله اين برنامه هاي مهم بود كه برگزار شد.
حجت الاسلام مديح با اشاره به اينكه ايام دهه فجر بهترين فرصت براي بيان اقدامات و فعاليت هايي است كه در راستاي خدمات رساني به مردم صورت مي گيرد ، گفت: ملت ايران همواره و در تمامي صحنه ها حضور پرشور داشته و دارد و انشالله در راهپيمايي 22 بهمن با حضور پرشور و شعور خود حماسه ديگر مي آفرينند.
*براي اطلاع از اخبار متنوع انتشار يافته در شبانه روز با كانال ايرنا استان تهران در تلگرام به نشاني IRNATEHRAN@ همراه شويد.
خبرنگار: الهام حيدري انتشاردهنده:موسي فعاليان
تهرام/7246/ 1539
۰ نفر