۱۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۵:۲۹
کد خبر: 82817111
T T
۰ نفر
امام جمعه بجنورد: خدمات نظام اسلامي به مردم ايران قابل كتمان و انكار نيست

بجنورد- ايرنا- نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي و امام جمعه بجنورد گفت: خدماتي كه نظام اسلامي پس از انقلاب به مردم ايران داده است، قابل كتمان و انكار نيست.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام ابوالقاسم يعقوبي در خطبه هاي آيين عبادي سياسي نماز جمعه بجنورد اظهار كرد: انقلاب اسلامي، كشور ايران را از اسارت و بردگي رها كرد و ريشه بندگي را خشكاند.
وي تصريح كرد: ملت ما در اين چهار دهه تحريم ها و تهديدها را تحمل كرد و اين فشارها اثري بر اراده مردم ما نداشت.
وي با بيان اينكه ملتي كه شهادت دارد اسارت ندارد افزود: امام راحل عنايت الهي بود كه زنجيرهاي اسارت را از ملت ما باز كرد و ملت ما از ذلت و شرك رهايي يافت و مردم با بصيرت و هوشيار ما در همه صحنه ها حضور دارند و قدردان امام(ره) شهدا و جانبازان هستند
امام جمعه بجنورد اظهار كرد: پيش از انقلاب اسلامي، كشورهاي جهان كمتر بر روي توانمندي ايران حساب باز مي كردند اما اكنون اقتدار ما در عرصه هاي مختلف زبان زد شده و در علم و فناوري فضايي به جايگاه خوبي در جهان رسيده ايم.
نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي در باره حضور داعش در افغانستان گفت: به فرموده رهبري، مستكبران، داعش را در افغانستان مستقر كرده اند تا توجهات را از اسرائيل به جنايت هاي داعش منحرف كنند و از طرفي مي خواهند جايگاه خود را در خاورميانه حفظ كنند.
وي خاطر نشان كرد: جبهه فاطميون در كشور سوريه و عراق رشادت هاي فراواني را نشان دادند و به طور قطع افغانستان نيز براي داعشي ها تبديل به جهنم خواهد شد.
امام جمعه بجنورد با اشاره به سخنراني رهبر معظم انقلاب گفت: رهبري متذكر شدند كه آمريكا و استكبار تلاش دارد تا انقلاب را از بين ببرد و اكنون نيز در تلاش است تا در منطقه حريم امن براي اسراييل ايجاد كند.
وي با بيان اينكه انقلاب دستاورد هاي زيادي داشته و اين تلاش ها و دستاوردها قابل كتمان نيست افزود:خدمات زيادي به روستاها داده شده اين در حالي است كه پيش از انقلاب ساكنان روستاها از ابتدايي ترين امكانات بي بهره بودند.
امام جمعه بجنورد خاطر نشان كرد: مشكلات و كمبودهايي در جامعه وجود دارد اما خدمات نظام قابل كتمان نيست.
7185/ 6042 خبرنگار: كبري علي آبادي** انتشاردهنده: سيدحسين قدسي

سرخط اخبار استان‌ها