۱۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۵۷
کد خبر: 82816834
T T
۰ نفر
حبیبی:نیازمند گفت وگوی بیشتراحزاب درآسیا برای پیشرفت هستیم

تهران-ایرنا-دبیركل حزب موتلفه اسلامی گفت: نیازمند گفت وگوی بیشتر میان احزاب در آسیا برای پیشرفت بیشتر در كشورهایمان هستیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا،محمد نبی حبیبی امروز جمعه در بیست و نهمین نشست كمیته دائمی كنفرانس بین المللی احزاب آسیایی و دومین كنفرانس ویژه راه ابریشم افزود:حزب موتلفه اسلامی با بیش از نیم قرن در سپهر سیاسی ایران فعال است.
وی افزود:این اجلاس در كشوری برگزار می شود كه پیشگام مردمسالاری دینی و تاسیس پارلمان است و بزرگترین انقلاب مردمی جهان در قرن گذشته را آفریده است.
حبیبی تصریح كرد: جمهوری اسلامی ایران با توكل به خدا و پشتوانه مردمی در طول 4 دهه گذشته از بیشترین تعداد انتخابات گوناگون و بالاترین میزان مشاركت مردم در انتخابات برخوردار بوده است.
وی خاطرنشان كرد: احزاب نقش ارزنده ای در پیشرفت جمهوری اسلامی دارد و این حزب همانگونه كه در 54 سال پیش كه به دست امام خمینی تشكیل شد، امروز نیز در مسیر پیشرفت و آبادانی راه خود را ادامه می دهد.
حبیبی تصریح كرد: ما اعتقاد راسخ داریم كه در سطح داخلی و بین المللی نیازمند گفت و گوی بیشتر بین احزاب برای ساخت دنیای بهتر برای مردمان خود هستیم.
وی ادامه داد: مردمان غرب آسیا نیازمند صلح برای پیشرفت هستند.سران احزاب مختلف در فلسطین و یمن و افغانستان، بحرین، عراق و پاكستان با بمب گذاری تروریستی مواجه هستند.برای تغییر این وضعیت باید تلاش بیشتری در مسیر صلح و توسعه انجام دهیم.
به گزارش ایرنا، بیست و نهمین نشست كمیته دائمی كنفرانس بین المللی احزاب آسیایی(ICAPP) و دومین كنفرانس ویژه 'راه ابریشم' صبح امروز –جمعه- با حضور سیدعباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه در محل سالن اجلاس سران با حضور شخصیت های سیاسی و حزبی جمهوری اسلامی ایران و كشورهای مختلف جهان آغاز به كار كرد.
سیام**9103** 3070**1440
خبرنگار: حمید شهریاری** انتشار دهنده: گلشن
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست