۱۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۷:۲۱
کد خبر: 82816373
T T
۰ نفر
استاندار بوشهر:مدیران از وعده های غیرعملی پرهیز كنند

گناوه-ایرنا- استاندار بوشهر گفت:یكی از عواملی كه اعتماد مردم را هدف قرار می دهد وعده های بدون عمل و كارشناسی نشده است كه باید در این زمینه مدیران با مردم باید صادقانه حرف بزنند و از قول هایی كه عملی نخواهد شد پرهیز كنند.

به گزارش ایرنا، عبدالكریم گراوند روز پنجشنبه درجلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در فرمانداری گناوه افزود:تولید و اشتغال بدون حضور موثر بخش خصوصی محقق نمی شود كه لازمه آن كمك و بسترسازی مسئولان در تسهیل فرآیند امور كاری آنان است.
استاندار بوشهر پیدا كردن راهكار برای خروج از بن بست را از هنرهای یك مدیر دانست و افزود: دستگاههای اجرایی مكلفند دركم ترین زمان ممكن تسهیل گر روند طرح های بخش خصوصی باشند.
گراوند تصریح كرد: در برهه كنونی نیاز كشور وحدت، همدلی و انسجام بین اقشار مختلف مردم و امیدآفرینی است كه همواره از تاكیدات رهبری و رئیس جمهوری بوده است.
وی گفت: باید با مردم صادقانه باشیم و از آنان فاصله نگیریم درصورتی كه تبعیض و بی عدالتی و كارهای كارشناسی نشده را مشاهده كننده ناراحت می شوند.
استاندار بوشهر یادآورشد:باتوجه به شعار سال، سركشی از شهرستان های این استان با محوریت رویكرد اقتصاد مقاومتی و امیدواری دربین مردم انجام و متمركز شده است.
وی گفت:در سركشی و نشست های انجام شده مشكلات واحدهای تولیدی بررسی و با توان مضاعف در رفع آنان خواهیم كوشید.
استاندار بوشهر با تبریك فرارسیدن دهه مبارك فجر اظهاركرد: خدمات و نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول 40 سال از عمر شكوهمند انقلاب بخصوص در دولت تدبیر و امید باوجود كارشكنی و توطئه های فراوان دشمنان گسترده و ارزشمند بوده و نباید نادیده گرفته شود.
وی گفت: آمارها و ارقام در كشور نشان می دهد كه دولت یازدهم و دوازدهم با تدبیر و امید به رغم موانع و مشكلات متعدد گام های موثری برای توسعه و آبادانی در اقصی نقاط برداشته است و اگر مستقر نمی شد كشور با مشكل مواجه می شد.
استاندار بوشهر افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان به شیوه های مختلف برای مقابله با نظامی كه برگرفته از دین مبین اسلام و شعار استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی متكی است عمل كرده اند كه همه آنان یكی پس از دیگری خنثی و برملا شد.
وی گفت:شهرستان گناوه ظرفیت و قابلیت های فراوانی ازجمله در زمینه تجارت و گردشگردی و صنعت دارد كه باید نهایت استفاده را از این ظرفیت ها برای شكوفایی ، رونق و بهبود وضعیت معیشتی مردم انجام داد.
در این نشست مشكلات و مسایل گریبانگیر 17 طرح نیمه فعال و راكد بررسی و تصمیمات مناسبی در برون رفت ازاین مشكلات اتخاذ شد.
استاندار بوشهر در بدو ورود به شهرستان گناوه بر سر مزار شهدای روستای چهار روستایی حضور و ادای احترام كرد و سپس از واحدهای تولیدی فعال، نیمه فعال و راكد در شهرك صنعتی بندر ریگ و گناوه به همراه نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی بازدید كرد.
شهرستان گناوه با 103 هزارنفر جمعیت در 120 كیلومتری شمال مركز استان بوشهر قراردارد.
6164/ 6045** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: اكبر اقبال مجرد