۱۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۵:۲۲
کد خبر: 82816248
T T
۰ نفر
دستگيري قاتل فراري بعد از گذشت يك سال ونيم در بجنورد

بجنورد-ايرنا- رئيس پليس آگاهي خراسان شمالي از دستگيري قاتل فراري بعد از گذشت يك سال و نيم در شهرستان بجنورد خبر داد.

به گزارش ايرنا و به نقل از پليس، سرهنگ رضا عرب زاده گفت: در پي اعلام كلانتري مركز مبني بر يك مورد فوت مشكوك در شهرستان بجنورد، ماموران اداره مبارزه با جرائم جنايي و تشخيص هويت موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.
وي با اشاره به حضور ماموران به همراه بازپرس و نماينده پزشكي قانوني در محل مورد نظر افزود: در تحقيقات اوليه جسد مورد شناسايي قرار گرفت و براي تعيين علت فوت به پزشكي قانوني منتقل شد.
وي اظهار كرد: كارشناسان پزشكي قانوني با انجام آزمايشات فني علت فوت را ضربه مغزي و برخورد جسم سخت به ناحيه سر اعلام كردند.
سرهنگ عرب زاده تصريح كرد: با توجه به اينكه ماموران با انجام يكسري اقدامات فني و پليسي به فردي با هويت معلوم مشكوك شدند، خاطر نشان كرد: فرد مورد نظر با هماهنگي مقام قضائي دستگير و براي تكميل تحقيقات به مقر انتظامي منتقل شد.
اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه ماموران با استفاده از شيوه ها و شگرد هاي پليسي و همچنين همكاري فرد مظنون، قاتل شناسايي و در اقدامي غافلگيرانه دستگير شد، بيان داشت: متهم در بازجويي هاي بعمل آمده به بزه انتسابي اعتراف و علت اين اقدام خود را اختلاف قبلي اعلام كرد.
رئيس پليس آگاهي خراسان شمالي با اشاره به اينكه متهم بعد از تشكيل پرونده براي انجام مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد، افزود: پليس با هرگونه اقدام مجرمانه كه منجر به ايجاد نا امني در جامعه شود به صورت ويژه و مقتدرانه برخورد مي كند و از شهروندان نيز انتظار مي رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشكوكي مراتب را از طريق پل ارتباطي 110 به پليس اعلام كنند.
اخبار خراسان شمالي را در كانال تلگرامي اخبار ايرنا خراسان شمالي به نشاني 🆔 @IRNABOJNURD پيگيري كنيد.
7185 / 6042 خبرنگار: كبري علي آبادي** انتشاردهنده: سيدحسين قدسي

سرخط اخبار استان‌ها