استاندار خراسان شمالي در پيامي تقويت روحيه اميد به آينده را موجب استحكام نظام دانست

بجنورد- ايرنا- استاندار خراسان شمالي در پيامي به مناسبت آغاز جشن هاي انقلاب اعلام كرد: براي تحقق كامل اهداف، آرمان ها و شعارهاي مردم و رهبران انقلاب اسلامي در سال 57 بايد تقويت روحيه اميد به آينده بويژه در نسل جوان و نوجوان آينده ساز كشور را در اولويت قرار داد.

به گزارش ايرنا به نقل از اداره كل روابط عمومي استانداري خراسان شمالي، متن پيام محمدرضا صالحي به شرح ذيل است:
بسم الله الرحمن الرحيم
'والفجر* و ليال عشر'
فرارسيدن سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي نشانگر مجاهدت و ايثار ملت بزرگ ايران در پاسداشت دستاوردهاي انقلاب بزرگ قرن بيستم است كه جنبه معنوي و فرهنگي آن بر ديگر وجوهش تفوق دارد؛ انقلابي كه ثمره خون دادن ها و خون دل خوردن هاي هزاران هزار ايراني از زن و مرد و پير و جوان از هر قوم و آيين طي قريب يك سده گذشته است كه براي رويش جوانه هاي استقلال، آزادي و پيشرفت و توسعه پايدار در سايه استقرار نظام مبتني بر مردمسالاري ديني تلاش كردند و حماسه آفريدند.
اينك درخت تنومند و بارور جمهوري اسلامي به ثبات، پختگي و كمال رسيده و ثمرات كوشش هاي ملت هر روز در قالبي نو عيان مي شود. نظامي كه همه اركان آن مستقيم يا غيرمستقيم با رأي و نظر اكثريت ملت برگزيده مي شوند تا نشاني باشد از پاسخگويي همه مسئولان در برابر مطالبات مردم. با وجود فشارهاي پيدا و پنهان بدخواهان اين ملك و ملت طي 4 دهه گذشته دستاوردهاي عظيم جمهوري اسلامي در عرصه هاي سياسي، اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي بر كسي پوشيده نيست ولي با اين حال دولت تدبير و اميد هم ثابت كرده است با اعتقاد به اهميت مشاركت همگاني در پيشبرد برنامه هاي توسعه اي، تلاش براي مقاوم سازي اقتصاد كشور در راستاي تحقق استقلال اقتصادي و جلب همراهي آحاد جامعه در نيل به استقلال فرهنگي، براي تحقق آرمان هاي متعالي نظام جمهوري اسلامي به جد و جهد كوشيده است.
اميد آن كه در آستانه چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، اين مناسبت فرخنده محملي باشد براي تحكيم وحدت و انسجام ملي، زدودن كدورت ها از سپهر سياسي و اجتماعي كشور، همدلي همه اركان حاكميتي در پاسخگويي عملي به مطالبات به حق اقشار گوناگون، تجديد قواي مردم و مسئولان و حركت سريع تر به سوي اهداف و شعارهاي راستين انقلاب اسلامي.
اخبار خراسان شمالي را در كانال تلگرامي اخبار ايرنا خراسان شمالي به نشاني 🆔 @IRNABOJNURD پيگيري كنيد.
ع/ 6042 انتشار: سيدحسين قدسي

سرخط اخبار استان‌ها