۹ بهمن ۱۳۹۶، ۱۷:۵۶
کد خبر: 82812722
T T
۰ نفر

قاضی عسكر: سیاست حج و زیارت درآمد زایی نیست

۹ بهمن ۱۳۹۶، ۱۷:۵۶
کد خبر: 82812722
قاضی عسكر: سیاست حج و زیارت درآمد زایی نیست

تهران - ایرنا - نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: سیاست سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری در حوزه، حج درآمدزایی نیست.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا ازسازمان حج و زیارت، نماینده ولی فقیه در امورحج در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت با تاكید بر اینكه سیاست این مجموعه بر مبنای درآمد زایی نیست و تمامی دست اندركاران مربوطه باید نسبت به حقوق زائران حساس بوده و از آن دفاع كنند، افزود: دست اندركاران حج و عتبات باید در اسرع وقت به رفع مشكلات این حوزه ها اهتمام ورزند و در جهت رعایت و دفاع از آن تلاش كنند.
سرپرست حجاج ایرانی همچنین در ادامه این نشست، استفاده از راهكارهای مناسب برای صرفه جویی در تمامی امور و كاهش هزینه ها تاكید كرد.
حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت نیز در این جلسه از پیگیری های صورت گرفته در بخش های حمل و نقل، پزشكی، امور بانكی و مسكن برای برگزاری حج 97 گزارشی ارائه كرد و از تكمیل شدن اطلاعات بیش از 15 هزار نفر از دارندگان فیش های اولویت دار متقاضی تشرف در حج آینده خبر داد.
بر پایه این گزارش، نحوه تجهیز و بهره برداری از زائر سرای چزابه و اعزام زائران از استان خوزستان به عراق نیز از دیگرمحورهای مورد بحث در این نشست.
اجتمام*1933* 1724
خبرنگار: بهروز سلطانیان * انتشار: حسین فتح الهی

سرخط اخبار جامعه