۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۵:۰۸
کد خبر: 82805638
T T
۰ نفر
امضای تفاهمنامه همكاری بین بنیاد مسكن و دانشگاه تهران

تهران - ایرنا - تفاهمنامه همكاری های آموزشی و پژوهشی در حوزه بازسازی مناطق زلزله زده استان كرمانشاه بین بنیاد مسكن و دانشگاه تهران به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این تفاهمنامه امروز سه شنبه به امضای «علیرضا تابش» رئیس بنیاد مسكن و «محمود نیلی احمدی آبادی» رئیس دانشگاه تهران رسید.
طرفین در این تفاهمنامه توافق كردند؛ در زمینه ارزیابی خسارت ناشی از زلزله كرمانشاه در حوزه محیط زیست در محیط های شهری و روستایی و نیز مستند سازی آثار بجا مانده از زلزله همكاری كنند.
ارزیابی ریسك و تاب آوری لرزه ای شهر و روستاهای منطقه و همكاری در عملیات بهسازی و نوسازی واحدهای مسكونی از دیگر همكاری های بنیاد مسكن و دانشگاه تهران است.
دو طرف توافق كردند در اجرای این تفاهم نامه، كارگروهی مشتمل بر 2 نفر نماینده از هر طرف تشكیل شود و هریك از طرفین مقرر كردند تا یك هفته آینده نمایندگان خود را معرفی كنند.
ارائه خدمات كارگاهی و آزمایشگاهی در منطقه و برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز برای كارشناسان بنیاد مسكن و انتشار مقالات علمی با حفظ رعایت امانت از تعهدات دانشگاه تهران در این تفاهم نامه است.
بنیاد مسكن انقلاب اسلامی ایران در این تفاهم نامه متعهد شد تا با اعلام نیازهای آموزشی، پژوهشی و حرفه ای بر رعایت حقوق مادی و معنوی دانشگاه تهران اهتمام داشته باشد و طرفین از نتایج تحقیقات پژوهشی كه منجر به ثبت دانش فنی و یا اختراع می شود به سهم القدر از آن استفاده كنند.
در این تفاهم نامه دانشگاه تهران و بیناد مسكن انقلاب اسلامی ایران موافقت كردند تا اجرای این تفاهم نامه همكاری را به صورت عملیاتی و كاربردی به مدت 4 سال انجام و با یكدیگر همكاری كنند.
اخبار اقتصادی ایرنا در تلگرام: IRNAeco@
اقتصام **1108*1070*6075
خبرنگار: ایرج منصوری**انتشاردهنده: زهرا هجینی نژاد
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد