۳۰ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۳۱
کد خبر: 82801669
T T
۰ نفر
جهانگیری: با چراغی كه شهیدان روشن كرده اند، راه گم نمی شود

كرج - ایرنا - معاون اول رییس جمهوری كه برای افتتاح چند طرح تولیدی و صنعتی به استان البرز سفر كرده است، روز شنبه به همراه استاندار البرز با حضور در منزل شهیدان كرم یار در روستای ولیان شهرستان ساوجبلاغ، گفت كه شهیدان چراغی را روشن كرده اند كه مانع گم شدن راه می شود.

به گزارش ایرنا، اسحاق جهانگیری در دیدار با خانواده 4 شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس در استان البرز گفت كه خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند.
معاون اول رییس جمهوری خاطرنشان كرد: چراغی كه شهیدان روشن كرده اند مسیر را برای ما نمایان ساخته و مانع از گم شدن راه می شود.
معاون اول رییس جمهوری در بدو ورود به استان البرز از پروژه ملی احداث ادامه بزرگراه همت بازدید كرد و در جریان پیشرفت این پروژه قرار گرفت.
افتتاح واحد تولیدی با 10 خط مدرن تولید فرآورده های غذایی و حجیم شده در شهرك صنعتی البرز با ایجاد 1500 شغل جدید از پروژه هایی بود كه با حضور جهانگیری به بهره برداری رسید.
جهانگیری در ادامه این سفر اكنون به شهرك صنعتی بهارستان كرج رفته تا چند پروژه تولیدی را در این شهرك صنعتی به بهره برداری برساند و پس از آن نیز در شركت تولید دارو سیناژن حضور می یابد.
معاون اول رییس جمهوری كه ریاست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی را نیز بر عهده دارد، عصر امروز همچنین در نشست شورای اداری استان البرز با رویكرد اقتصاد مقاومتی حضور می یابد.
1535/6155خبرنگار:داریوش غفاری**انتشار دهنده:داریوش غفاری

سرخط اخبار سیاست