۲۸ دی ۱۳۹۶، ۱۹:۰۰
کد خبر: 82800381
T T
۰ نفر

سلفي دردسر ساز منجر به سقوط از سي و سه پل شد

۲۸ دی ۱۳۹۶، ۱۹:۰۰
کد خبر: 82800381
سلفي دردسر ساز منجر به سقوط از سي و سه پل شد

اصفهان- ايرنا- يك دانش آموز 16 ساله مازندراني كه قصد گرفتن عكس سلفي از خود بر روي سي و سه پل اصفهان را داشت، بر اثر بي احتياطي از روي پل سقوط كرد.

به گزارش ايرنا، اين حادثه بعدازظهر سه شنبه اين هفته (26 دي) اتفاق افتاده و اين پسر 16 ساله كه در قالب اردوي دانش آموزي به اصفهان سفر كرده بود، در بيمارستان آيت الله كاشاني اصفهان بستري است.
مدير روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي اصفهان عصر پنجشنبه در گفت و گو با ايرنا با اشاره به آخرين وضعيت اين پسر دانش آموز گفت: اين دانش آموز بر اثر سقوط از پل، دچار عارضه ضربه شديد به سر و گردن شده و در زمان حاضر در حالت كُما به سر مي برد.
كيانوش جهانپور با بيان اينكه بر اساس آخرين اطلاعات، هوشياري وي نسبت به دو روز گذشته كمي افزايش يافته است، افزود: همه امكانات بيمارستان آيت الله كاشاني اصفهان براي بهبود وضعيت اين دانش آموز بكار رفته است.
وي با اشاره به اينكه اين دانش آموز اهل بابل از استان مازندران است، اظهار كرد: بر اساس گزارش هاي دريافتي، اين پسر 16 ساله در عصر سه شنبه هنگاميكه عكس سلفي از خود را بر روي سي و سه پل داشت، بر اثر بي احتياطي از يكي از دهانه هاي پل سقوط كرده است.
وي خاطرنشان كرد: عليرضا يوسفي معاون توسعه دانشگاه علوم پزشكي اصفهان و دكتر جوادي يكي از اعضاي شوراي شهر اصفهان از اين دانش آموز عيادت كرده و در جريان آخرين وضعيت وي قرار گرفتند.
مهر امسال نيز يك دختر دو و نيم ساله كه به همراه والدين خود از سي و سه پل عبور مي‌كردند از روي اين پل سقوط كرد و جان خود را از دست داد.
پس از آن موضوع نصب نرده و حفاظ چوبي بر روي اين پل مطرح شد اما برخي كارشناسان نسبت به آن اعتراض كردند.
بر اساس آخرين اطلاعات چگونگي نصب حفاظ چوبي بر روي پل هاي تاريخي اصفهان در دست بررسي است.
ت/3011 ظ 2093 ** خبرنگار: آسيه معيني ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

سرخط اخبار استان‌ها