۲۳ دی ۱۳۹۶، ۱۸:۳۳
کد خبر: 82794633
T T
۰ نفر
دروازه بان تيم ملي: نتيجه  تمرينات اين روزهاي تيم ملي را در جام جهاني مي‌بينيم

تهران- ايرنا- «سيد حسين حسيني» دروازه بان تيم ملي فوتبال ايران گفت: اينكه پنج ماه پيش از آغاز جام جهاني همه چيز زير نظر كادر فني تيم ملي است، نتيجه‌اش را در جام جهاني خواهيم ديد.

به گزارش ايرنا به نقل از فدراسيون فوتبال، حسيني با اشاره به رقابتي كه در پست‌هاي مختلف از جمله دروازه‌باني در تيم ملي وجود دارد، گفت: طبيعي است هر جا اين رقابت وجود داشته باشد، باعث پيشرفت مي‌شود. وقتي اين رقابت براي موفقيت يك تيم كه مسووليت تحقق روياي 80 ميليون ايراني را روي دوش خود احساس مي‌كند، به وجود مي‌آيد در نهايت نفعش براي تيم ملي است. هواداران تيم ملي مطمئن باشند كه بازيكنان تيم ملي به موفقيت فردي نگاه نمي‌كنند و همه در نهايت يك هدف داريم و آن هم بر آورده كردن آرزوي آنهاست.
وي درباره حضور در تمرينات ريكاوري ذهني و بدني تيم ملي پس از پايان بازي‌هاي ليگ گفت: اين روندي كه تيم ملي در پيش گرفته مطمئنا شروع بسيار خوبي براي تيم است. الان پنج ماه تا جام جهاني زمان باقي است و با اين تمرينات كار ويژه كادر فني مشخص است. اينكه تيم ملي به حال خود رها نيست و همه چيز طبق برنامه پيش مي‌رود، باعث مي‌شود بازيكنان تيم ملي هم خودشان را با اين برنامه پيش ببرند. ما در تيم ملي پس از بازي‌هاي ليگ به بهترين شكل ممكن تمرينات ريكاوري را پشت سر مي‌گذاريم و اطمينان دارم اين تمرينات و پيگيري‌هاي مستمر كادر فني از با خبر شدن از وضعيت بازيكنان و زير نظر داشتن آنها پنج ماه پيش از شروع جام جهاني، در طولاني مدت و در مسابقات جام جهاني نتيجه‌اش را نشان مي‌دهد.
حسيني افزود: نكته مهمي كه در اين دو هفته به نظرم مهم آمد و بايد به آن اشاره كنم صميميتي است كه از كنار هم تمرين كردن‌هاي مداوم در تيم ملي به وجود مي‌آيد. اهميت اين موضوع به نظرم كمتر از آمادگي بدني و ذهني نيست. وقتي از الان كنار هم تمرين مي‌كنيم، خودمان را در قالب يك تيم متحد مي‌بينيم و در زمين يا حتي خارج از زمين، درك بهتري نسبت به هم پيدا خواهيم كرد.
حسيني با اشاره به جلسات برگزار شده در خلال اين تمرينات گفت: با صحبت‌هايي كه از سوي كادر فني در اين جلسات مطرح مي‌شود، درك بهتري نسبت به وضعيت تيم، اهميت جام جهاني و رقبايمان پيدا مي‌كنيم و اين به تصويرسازي ما براي حضور هر چه بهتر در جام جهاني كمك بزرگي مي‌كند.
ورزشي ** 1528 **1368
خبرنگار: حسن تميمي** انتشار: خيراله شفيعي
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش