۱۷ دی ۱۳۹۶، ۱۸:۱۱
کد خبر: 82788619
T T
۰ نفر
یك نماینده مجلس برضرورت همكاری بانكها در پرداخت تسهیلات  اشتغالزایی تاكید كرد

بوشهر-ایرنا- نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت:باتوجه به پرداخت تسهیلات ویژه اشتغالزایی روستایی از طرف دولت انتظار می رود بانكها همكاری و انعطاف لازم در خصوص پرداخت این تسهیلات را داشته باشند.

به گزارش ایرنا، محمد باقر سعادت روز یكشنبه در نشست بررسی مسائل كشاورزی شهرستان دشتستان افزود:این شهرستان ظرفیت های اشتغالزایی مناسبی دارد كه شكوفایی آنها زمینه اشتغال بسیاری از جوانان را فراهم می كند.
وی كشاورزی را از جمله ظرفیت های شهرستان دشتستان معرفی كرد و گفت: باتوجه به كاهش بارندگی ها و خشكسالی های پی درپی، كشاورزان باید با رعایت الگوی كشت در مصرف بهینه آب توجه لازم را داشته باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه كرد: با وجود برخی مشكلات اما مردم ایران همچنان دوستدار نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب هستند.
سعادت یادآورشد: مردم ایران اسلامی همواره به نظام جمهوری اسلامی وفادار و در این مسیر لحظه ای از آرمان های خود عقب نشینی نمی كنند.
فرماندار دشتستان نیز با تاكید بر سرعت بخشی در اجرای طرح تحول كشاورزی گفت: با اجرای این طرح علاوه بر صرفه جویی در مصرف آب و افزایش بهره وری تثبیت اشتغال بخش كشاورزی نیز محقق می شود.
ارسلان زارع در خصوص ابلاغ اعتبار تسهیلات اشتغال پایدار روستایی افزود: اطلاع رسانی در خصوص پرداخت و بهره مندی كشاورزان از این تسهیلات و ایجاد اشتغال پایدار روستایی با اولویت كشت گلخانه ای، انجام فعالیت های پشتیبانی و خدمات فنی و كشاورزی ضروری است.
6047/7212**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده:موناعیدان

سرخط اخبار استان‌ها