۱۴ دی ۱۳۹۶، ۲۲:۰۳
کد خبر: 82785987
T T
۰ نفر
44 گروه بازرسي بر قيمت اقلام توزيعي مواد غذايي در هرمزگان نظارت مي كنند

بندرعباس- ايرنا- رئيس اداره نظارت و بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با اشاره به آغاز اجراي طرح نظارتي بر قيمت اقلام توزيعي مواد غذايي در استان، گفت: 44 گروه بازرسي در اين طرح فعاليت دارند.

عبدالرضا پيروي منش عصرپنجشنبه در گفت و گو با ايرنا اظهار داشت: طرح نظارت بر قيمت اقلام توزيعي مواد غذايي از 12 ديماه در هرمزگان آغاز شده و تا 22 ماه جاري ادامه دارد.
وي تصريح كرد: گروه هاي بازرسي در اين طرح نظارت جدي بر اقلام اساسي مورد نياز مردم از جمله برنج، روغن، شكر، لبنيات، حبوبات، ميوه و تربار، نان و برخي اقلام ديگر دارند و با متخلفان در چارچوب قانون برخورد خواهند كرد.
پيروي منش هدف از اجراي اين طرح را تشديد نظارت بر قيمت كالاهاي اساسي مردم و ايجاد ثبات قيمت در راستاي هدفمند كردن قيمت كالاهاي اساسي در بازار، برخورد قاطع با متخلفان اقتصادي و افراد خاطي كه در بي ثبات كردن قيمت بازار دخيل هستند، اعلام كرد.
رئيس اداره نظارت و بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان خاطرنشان كرد: طرح مذكور با مشاركت اين سازمان و مركز بهداشت، نيروي انتظامي و تعزيرات حكومتي در دست اجرا است.
پيروي منش از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گراني و كم فروشي از سوي واحدهاي صنفي با تماس با شماره تلفن 124، مراتب را براي رسيدگي اعلام كنند.
يش از 135 هزار واحد صنفي در هرمزگان فعال است.
لازم به ذكر است، 6 هزار و 700 واحد صنفي متخلف در هرمزگان از ابتداي امسال تاكنون بيش از يك هزار ميليارد ريال جريمه شدند.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسيني ** انتشاردهنده: خليل تنيده

* آگاهي از آخرين اخبار استان در كانال تلگرام ايرنا هرمزگان
* لينك جستجو كانال: irnabandarabas@
*ايميل: irna.hormozgan@yahoo.com

سرخط اخبار استان‌ها