۱۰ دی ۱۳۹۶، ۱۵:۴۷
کد خبر: 82781628
T T
۰ نفر
مردم اجازه دخالت بيگانگان را در مسائل داخلي كشور نمي دهند

كرمان - ايرنا - دبير حزب اعتدال و توسعه استان كرمان با اشاره به برخي اظهارات مقام هاي خارجي در رابطه با حوادث اخير گفت: با همه مشكلات اقتصادي كه امروز مطرح است، مردم اجازه دخالت به افراد معاند و بيگانگان در مسائل داخلي را نمي دهند.

محمدرحيم ابوسعيدي روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: فضاي نقد در جامعه و در دولت تدبير و اميد باز شده است و مردم به راحتي مي توانند مشكلات خودشان را در قالب اجتماعات خودجوش نشان بدهند و اين براي دولت افتخار است كه در برابر نقد برخورد پليسي ندارد.
وي با بيان اينكه برخي از مشكلات اقتصادي ميراث دولت هاي گذشته است تصريح كرد: برخي جريان هاي مخالف دولت با سو استفاده از نارضايتي هاي اقتصادي موجود اعتراضات را عليه تمامي قوه مجريه سازماندهي كردند و با از كنترل خارج شدن اوضاع شعارها و حركت هاي هنجارشكنانه انجام شد.
دبير حزب اعتدال و توسعه استان كرمان تاكيد كرد: البته در انگيزه شروع حوادث اخير جاي شك وجود دارد كه آيا اتفاقات خودجوش بوده و يا مهندسي شده آغاز شده است.
وي افزود: الحمدالله مردم هوشيار هستند و با شركت خود در مراسم حماسه 9 دي نشان دادند كه علي رغم مشكلات اقتصادي حفظ كشور و نظام و وحدت براي آنها اهميت دارد و وحدت مردم در سايه سه قوه قانوني مي تواند كشور را از تمامي مشكلات دور كند.
ابوسعيدي با اشاره به بازتاب هاي اعتراضات اخير در فضاي مجازي تصريح كرد: فضاي آزاد مجازي و انتقال اطلاعات، نشانه آزادي و حقوق شهروندي در كشور است اما نبايد افراد و گروه ها از اين فضا سو استفاده كنند.
وي تصريح كرد: عده اي به بهانه حوادث روز هاي اخير در صدد محدود كردن دسترسي مردم به اينترنت و فضاي مجازي هستند اما ما با فيلترينگ و بسته شدن فضاي مجازي مخالف هستيم.
وي با اشاره به رخ دادن تخريب ها و خشونت در برخي از شهرهاي كشور تاكيد كرد: عده اي از افراد احساسي عمل كردند اما قاطبه مردم از اين گونه حركت ها حمايت نكرده و نخواهند كرد.
خبرنگار: داوود رجبي ** انتشار دهنده: بهنام احمدي *
7437/ 5054

سرخط اخبار استان‌ها