۶ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۱۸
کد خبر: 82777010
T T
۰ نفر
رییس دستگاه قضا: هدف اصلی سفر به ایلام بررسی مشكلات قضایی است

تهران - ایرنا - رییس قوه قضاییه گفت: هدف اصلی از سفر به استان ایلام بررسی وضعیت دستگاه قضایی و كارشناسی و شناسایی كاستی ها و مشكلات در استان است.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، آیت الله صادق آملی لاریجانی در بدو ورود به استان ایلام در فرودگاه شهدای این استان در تشریح اهداف این سفر افزود: جوانب مختلف كاستی های دستگاه قضا در استان را بررسی می كنیم تا با تامین نیازها بتوانیم خدمت رسانی بیشتر داشته باشیم.
رییس قوه قضاییه با بیان اینكه تلاش می كنیم در حد ممكن مشكلات قضایی استان ایلام را برطرف كنیم، افزود: علاوه بر آن با اقشار مختلف مردم از جمله خانواده های شهدا و ایثارگران، نخبگان، مجموعه قضایی و روحانیون دیدار خواهیم داشت.
به گزارش ایرنا، آیت‌الله آملی لاریجانی روز گذشته(سه شنبه) در سفر به استان كرمانشاه و مناطق زلزله زده با بیان اینكه حضور مسئولان كشور در مناطق زلزله‌زده باعث تسلی خاطر آسیب‌دیدگان می‌شود، تصریح كرد: دولت در خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان زحمات زیادی كشیده است و این روند همچنان باید ادامه یابد.
رئیس قوه قضائیه تاكیدكرد: هر جا برایمان محرز شود كه ارگان یا نهادی كم‌كاری می‌كند، برخورد قضایی خواهیم كرد.
آیت الله آملی لاریجانی همچنین دیروز در بازدید از منطقه زلزله زده سرپل ذهاب كه حدود 4 ساعت به طول انجامید، به صورت مستقیم با برخی ساكنان محله فولادی سرپل ذهاب كه در جریان زلزله 21 آبان بیشترین خسارت را دیده است، گفت و گو كرد.
رئیس قوه قضائیه همچنین در یكی از چادرهای ساكنان این منطقه نیز حضور یافت و در جریان مشكلات این خانواده قرار گرفت.
اجتمام**1193**1021
خبرنگار: حسن حیدری**انتشار: حسین نوروزیان
۰ نفر