۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۹:۰۵
کد خبر: 82760485
T T
۰ نفر
تندیس فداكاری برای علی دایی و سارا خادم الشریعه

تهران- ایرنا- دبیر شورای راهبردی وزارت ورزش و جوانان و عضو شورای سیاست گذاری هفتمین آیین اعطای تندیس ملی فداكاری،گفت: تندیس ملی فداكاری دانشجویان ایران به علی دایی كاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال و آقای گل جهان و سارا خادم الشریعه شطرنج باز كشورمان اهدا می شود.

رضا شجیع روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا درخصوص برگزاری مراسم اهدای تندیس ملی فداكاری دانشجویان ایران، گفت: هفتمین آیین اهدای تندیس ملی فداكاری دانشجویان ایران ٢٨ آذر ماه سال جاری در تالار فردوسی دانشگاه تهران برگزار و برگزار كننده این برنامه سازمان جهاد دانشگاهی تهران است.
وی درخصوص اهداف برگزاری این آیین، اظهار كرد: این آیین با هدف ترویج مفهوم مسئولیت اجتماعی با رویكرد ایثار و فداكاری در جامعه برگزار خواهد شد.
مسئول دبیرخانه كمیسیون فرهنگی تربیت بدنی و ورزش كشور گفت: مهم ترین محور های انتخاب در این آیین بحث امداد رسانی داوطلبانه در سوانح و حوادث طبیعی و غیر طبیعی، انجام فعالیت های داوطلبانه در امور خیریه و همچنین انجام فعالیت های داوطلبانه در حوزه های سلامت، محیط زیست و محرومیت زدایی است.
دبیر شورای راهبردی وزارت ورزش و جوانان، تصریح كرد: در این دوره با هماهنگی های انجام شده میان وزارت ورزش و جوانان و سازمان جهاد دانشگاهی ،تصمیم گرفته شد به تعدادی از ورزشكاران كشور كه سابقه درخشانی در حوزه فداكاری و انجام فعالیت های داوطلبانه و فداكارانه دارند نیز این تندیس را اهدا كنیم.
شجیع در رابطه با دریافت كنندگان این تندیس ملی، اظهار كرد: براساس تصمیم شورای سیاست گذاری هفتمین آیین اعطای تندیس ملی فداكاری، علی دایی و سارا خادم الشریعه و همچنین محمد پرورش و محمد حسین بی بی كبادی حائز شرایط لازم برای دریافت این تندیس انتخاب شدند و نشان ارزشمند در مراسمی كه در 28 آذر ماه برگزار می شود به برگزیدگان اهدا می شود.
گفتنی است این تندیس ویژه دانشجویان است و علت انتخاب آقای دایی، تلاش ارزشمند وی برای كمك به زلزله زدگان كرمانشاه و علت انتخاب سارا خادم الشریعه، فعالیت های محیط زیستی و حركت جوانمردانه او در مسابقات جهانی شطرنج عنوان شده است.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با كانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی: ٩١١٨** 1701
خبرنگار: سید جواد بشیری** انتشار: حمید قدیمی
۰ نفر