برگزاری کنفرانس در نوزدهم آذرماه

سخنرانان کنفرانس روابط عمومی ایران معرفی شدند

تهران- ایرنا- دبیر کمیته علمی چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران اعلام کرد سخنرانان این کنفرانس که نوزدهم آذرماه برگزار می شود، مشخص شده اند.

«حسن بشیر» امروز (پنجشنبه) به خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: سعیدرضا عاملی استاد گروه ارتباطات و مطالعات آمریکای دانشگاه تهران و عضو شورای عالی فضای مجازی و مهدی نادری منش پژوهشگر دانشگاه های کالیفرنیا، آیداهوو و واشنگتن در این همایش سخنرانی می کنند.
وی از علی محمدی استاد ارتباطات دانشگاه ناتینگهام ترنت انگلیس، شهاب اسفندیاری رییس دانشگاه صدا و سیما و قاسم انصاری رنانی استاد مدیریت رفتار سازمانی و مدیرعامل پیشین سازمان ملی بهره وری ایران به عنوان دیگر سخنرانان این همایش نام برد.
به گفته وی، محمدحسن توفیقی بنیانگذار آکادمی طراحی ایران و محمدرضا نجفی امامی کارگردان سینما و طراح جلوه های ویژه بصری نیز در این رویداد علمی به ارایه دیدگاه های خود می پردازند.
وی افزود: این سخنرانان به موضوع «خلاقیت و نوآوری؛ ظرفیتی برای ظهور روابط عمومی های جدید و اثر گذار»، «باز تعریف روابط عمومی ها با رویکرد تقویت کیفیت زندگی»، «انقلاب خلاقیت در ارتباطات تصویری»، «خلاقیت و نوآوری روابط عمومی های دانش محور و نوین با تاکید بر آینده ارتباطات انسان و ماشین (بی.سی.آی)» و «ژورنالیسم و روابط عمومی؛ زمینه های خلاقیت» می پردازند.
«پیشران های ارتباطات اثربخش در روابط عمومی با تاکید بر خلاقیت و نوآوری»، «کاربردهای تفکر پازلی در روابط عمومی با تاکید بر نهضت تفکر و خلاقیت» و «صنعت روابط‌عمومی و مسئولیت مدیریت تصویر ایران» از دیگر محورهای سخنرانی هاست.
بشیر ادامه داد: در این کنفرانس یک نشست تخصصی با عنوان 'پژوهش و تجربه' در نطر گرفته شده است که در آن 2مقاله برگزیده و همچنین تجارب مدیران روابط عمومی درباره خلاقیت و نوآوری ارایه می شود.
دبیر کمیته علمی این کنفرانس اضافه کرد: علاوه بر معرفی مقالات برتر، کتاب مجموعه مقالات کنفرانس که دربرگیرنده 10مقاله علمی درباره روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتواست منتشر می شود و در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

**بر اساس اعلام دبیرخانه این کنفرانس محورهای اصلی چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران بدین شرح است:
- پذیرش و تطبیق حرفه‌ای با تاکید بر اصول تمایز
- خلاقیت و نوآوری، راهبردهای توسعه‌ای و حرفه‌ای خلاقیت و نوآوری در روابط عمومی
- استراتژی، برنامه‌ریزی و ارزش‌آفرینی در روابط عمومی خلاق و نوآور
- ظرفیت‌شناسی و تأثیرگذاری نوآوری و خلاقیت در اثربخشی فعالیت‌های روابط عمومی
- منابع انسانی، فرهنگ سازمانی و روابط عمومی نوآور و خلاق
- توصیف و تحلیل وضعیت موجود نوآوری و خلاقیت در روابط عمومی
- تحلیل نقش سازمان‌ها و موسسات غیر دولتی در ارتقای فعالیت‌ها
- سطح دانش و بینش اخلاقی کارگزاران روابط عمومی
- تحلیل نقش‌ فناوری‌های نوین در توسعه فعالیت‌های نوآورانه و خلاقانه در حوزه روابط عمومی
- فرصت‌ها و چالش‌های پیش‌روی کارگزاران روابط عمومی خلاق و نوآور
- راهکارهای مدیریت نوآوری و خلاقیت در روابط عمومی محورهای اصلی این کنفرانس است.
چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران نوزدهم آذرماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.

فراهنگ**9246*1961*
خبرنگار: علیرضا مرادی* انتشار: مریم مسعود

انتهای پیام /*

باشگاه مخاطبان ایرنا

برای ارسال نظرات از فرم پایین صفحه استفاده کنید.
فرستنده *
پست الکترونیک
کد امنیتی
ارسال یادداشت ارسال