۱۲ آذر ۱۳۹۶، ۲۳:۵۹
کد خبر: 82751696
T T
۰ نفر
مقتدا صدر: استكبار چه بخواهد چه نخواهد، قدس از آن ما است

بغداد – ايرنا- رهبر جريان صدر در پاسخ رييس جمهوري آمريكا در توئيت شخصي خود تحت هشتك 'القدس لنا' كه در صفحات شبكه هاي اجتماعي ايجاد شده نوشته است كه استكبار چه بخواهد و چه نخواهد، قدس از آن ما مسلمانان است.

به گزارش ايرنا، 'مقتدا صدر' روز يكشنبه در اين توئيت نوشته است كه استكبار جهاني و استعمار چه خواهد و چه نخواهد قدس از آن ما مسلمانان است.
وي همچنين به سخنان معروف حضرت زينب (س) در برابر يزيد در شام در سال 61 هجري اشاره كرده و خطاب به 'دونالد ترامپ' همين سخنان را تكرار كرده و گفته است كه 'اي ترامپ! ديدگاهت باطل و روزگارت چند صباحي بيش نيست و گروهي كه تو گرد آورده اي به زودي از هم مي پاشد'.
صدر در ادامه خطاب به ترامپ گفته است كه نيازي به ديدگاه ها و تصميمات تو در خصوص قدس شريف نداريم و بهتر است شر خود را از سر ما كم كني زيرا قدس و سرزمين فلسطين ، از آن ما (مسلمانان) است.
وي به سخنان 'عبدالمطلب' در مجادله اي كه با 'ابرهه' در جريان حمله سپاه ابرهه به كعبه مباركه داشته اشاره كرده و افزوده است كه 'قدس، خداوندي دارد كه از آن حمايت مي كند و ملتي دارد كه در راه ان آماده جانبازي هستيم و همه ما (مسلمان ها) در پشت سر اين ملت هستيم.
برخي گزارش هاي رسانه هاي جهان حاكيست كه دونالد ترامپ بنا دارد كه چهارشنبه هفته جاري قدس را به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي به رسميت بشناسد و انتشار اين خبر موجي از اعتراضات را در منطقه ايجاد كرده كه بخشي از آن به سرعت در سطح شبكه هاي اجتماعي منتشر شده است.
شبك**خاورم *353*380**1392**انتشار: ابوالفضل بابايي

سرخط اخبار جهان