۴ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۱۱
کد خبر: 82742321
T T
۰ نفر
تحليل10 هزار نامه دانش آموز در كنگره 12 هزار شهيد آذربايجان غربي

اروميه- ايرنا- رئيس كميته علمي و پژوهشي كنگره ملي 12 هزار شهيد آذربايجان غربي با اشاره به بخشي از خروجي اين كنگره، گفت: 10 هزار نامه دانش آموزان به شهدا در اين كنگره تحليل شد.

عزيز جوانپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، تدوين 3 هزار نسخه كتاب با عنوان شهداي آذربايجان غربي، طرح نظرسنجي اين كنگره در ميان اقشار و آحاد مختلف مردم، چاپ 25 مقاله با موضوعات نقش رسانه‌هاي جمعي در تبيين نقش دفاع مقدس و تبيين الگوهاي دفاع مقدس را بخشي ديگر از اقدامات مهم اين كميته در برگزاري كنگره 12 هزار شهيد استان آذربايجان غربي اعلام كرد.
وي با قدرداني از مشاركت دانشگاه‌هاي آذربايجان غربي در برگزاري كنگره 12 هزار شهيد استان، اظهار كرد: بدنه دانشجويي براي رسيدن به آرمان خود نيازمند فرهنگ جهاد و شهادت هستند و به همين منظور اين كنگره براي زنده نگه داشتن ياد شهداي دانشجو برگزار شد.
وي با تاكيد بر ضرورت انتقال فرهنگ ايثار و شهادت به نسل جوان، گفت: با رويكردي علمي در تلاش براي انتقال اين فرهنگ اصيل به نسل جوان هستيم.
جوانپور اظهار كرد: رشادت ها و خدمات شهدا و ايثارگران بايد آنطور كه شايسته آن است براي مردم معرفي شود و به قالب هاي كليشه اي و بيان هاي ژورناليستي محدود نگردد.
به گزارش ايرنا اين كنگره 12 آذرماه در آذربايجان غربي به پايان مي رسد.
اين كنگره با هدف ترويج فرهنگ ايثار و شهادت، در اين كنگره 650 هزار برگ سند متعلق به ايثارگري هاي شهداي استان جمع آوري و به عنوان ماندگارترين اثر فرهنگي و علمي چاپ شده است.
3214/3072
** خبرنگار: شاهين سپهراد ** انتشار: عليرضا فولادي

سرخط اخبار استان‌ها