۴ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۶
کد خبر: 82742025
T T
۰ نفر
جاويد جهانگيري بازيكن اسبق سپيدرود رشت و ملوان انزلي درگذشت

رشت - ايرنا - جاويد جهانگيري بازيكن اسبق تيم هاي فوتبال سپيدرود رشت و ملوان بندرانزلي صبح امروز (شنبه) درگذشت.

به گزارش خبرنگار ايرنا جاويد جهانگيري به دليل عارضه قلبي در يكي از بيمارستان هاي شهرستان لاهيجان استان گيلان بسيتري بود كه امروز، به ديار باقي شتافت.
مرحوم جهانگيري متولد سال 1327 بود و سابقه بازي در دو تيم قديمي و پرطرفدار سپيدرود رشت و ملوان بندرانزلي را در كارنامه ورزشي خود داشت. وي به تيم ملي فوتبال ايران نيز دعوت شده بود و سابقه 2 بازي ملي در كارنامه ورزشي اين بازيكن خوش اخلاق گيلاني وجود دارد و او آخرين بازيكني بود كه از تيم ملي فوتبال ايران براي حضور در جام جهاني 1978 خط خورد.
مجيد جهانپور يكي از مربيان با سابقه فوتبال گيلان و ايران در خصوص درگذشت مرحوم جاويد جهانگيري گفت: او يكي از پرافتخارترين و نخبگان فوتبال استان گيلان و ايران بود و اين بازيكن پرافتخار در پست هافبك چپ بازي مي كرد و من نيز افتخار بازي با اين بازيكن توانا در داشتم و جامعه فوتبال گيلان و حتي ايران يكي از نخبگان خود را از دست داد.
اميد هرندي يكي ديگر از مربيان با سابقه فوتبال استان گيلان نيز در اين خصوص گفت: مرحوم جهانگيري يكي از بازيكنان بزرگ فوتبال ايران و گيلان و از بازيكنان خوش اخلاق و بسيار قدرتمند استان بشمار مي رفت و من افتخار سه سال بازي با او را داشتم.
خبرگزاري جمهوري اسلامي استان گيلان نيز ضايعه درگذشت مرحوم جاويد جهانگيري را به جامعه فوتبال اين استان و خانواده آن مرحوم تسليت مي گويد.
خبرنگار: حسين مجرد ** انتشاردهنده:كبيري
7285/2007

سرخط اخبار استان‌ها