۲۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۳۵
کد خبر: 82736176
T T
۰ نفر
وزارت صنعت، معدن و تجارت انتصاب مديرعامل جديد سايپا را تاييد كرد

تهران- ايرنا- وزارت صنعت، معدن و تجارت با انتشار مطلبي در كانال تلگرامي خود، انتصاب «محسن قاسم جهرودي» به سمت مديرعامل جديد گروه خودروسازي سايپا را تاييد كرد.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا، در اين خبر به نقل از «عليرضا بادكوبه» عضو هيات مديره سايپا اعلام شده است: با تصويب هيات مديره اين گروه خودروسازي، محسن قاسم جهرودي به عنوان مديرعامل جديد سايپا منصوب شد.
برپايه اين گزارش، جهرودي دانش آموخته مهندسي مكانيك از دانشگاه اميركبير است كه پيش از اين در ايساكو (شركت تهيه و توزيع قطعات و لوازم يدكي ايران خودرو) و ساپكو (شركت طراحي مهندسي و تامين قطعات ايران خودرو ) سابقه مديريت داشته است و مديرعاملي شركت هاي ريخته گري آلومينيم و ياتاقان بوش را نيز در كارنامه خود دارد.
جهرودي آشنا به فضاي خودروسازي كشور است و انتظار مي رود كه بتواند در ارتقاي كيفي محصولات، رضايت مشتريان و بهره گيري از فناوري‌هاي روز خودروسازي با همدلي هزاران كارشناس و كارگر اين مجموعه خودروسازي مؤثر واقع شود.
پيش از اين «مهدي جمالي» مديرعامل گروه خودرو سازي سايپا بوده است.
به گزارش ايرنا، بازگرداندن شركت كيا به ايران و عقد تفاهم‌ نامه همكاري مشترك با شركت خودروسازي فرانسه و عرضه محصولات جديد از جمله اقدام هاي انجام شده جمالي طي نزديك به دو سال و نيم فعاليتش در راس گروه سايپا بوده است.

اخبار اقتصادي ايرنا در تلگرام : @IRNAeco
اقتصام* 3065 * 6075
تنظيم: محمد ملك دار *انتشار: زهرا هجيني نژاد

سرخط اخبار اقتصاد