۱۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۱۴
کد خبر: 82718948
T T
۰ نفر
نماینده مجلس: ملت ایران دماغ آمریكا را به خاك مالید

كرمان - ایرنا- سخنگوی كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه آمریكا تمام ظرفیت و بازیگران خود را به صحنه آورده است گفت: رئیس جمهوری آمریكا حق دارد عصبانی شود، زیرا ملت ایران، سپاه پاسداران و سپاه قدس دماغ آمریكایی ها را به خاك مالیده و اعصاب آنها را به هم ریخته اند.

به گزارش ایرنا، سیدحسین نقوی حسینی روز شنبه در جمع راهپیمایان 13 آبان در كرمان افزود: 6 سال قبل آمریكایی ها با داعش توافق كردند عراق را بگیرند و حرمین ائمه اطهار (ع) برای داعش و چاه های نفت برای آمریكا باشد، بنا بود داعش، نجف، كربلا، كاظمین و سامرا را با خاك یكسان كند و آمریكایی ها نفت عراق را ببرند اما امروز 25 میلیون زائر اربعین در كربلا مرگ بر آمریكا می گویند.
سخنگوی كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریكایی ها می دانند موشكی كه به شكل دقیق انبار مهمات داعش در دیر الزور را می زند، می تواند تل آویو و واشنگتن را نیز بزند.
وی از مردم، سپاه و شورای نگهبان به عنوان برخی منابع قدرت جمهوری اسلامی ایران یاد كرد و افزود: آمریكا با فشارهای اقتصادی و تحریم ها درصدد است كه مردم را به عنوان مهمترین منبع قدرت جمهوری اسلامی از آن جدا كند.
وی تاكید كرد: در 37 سال گذشته نشان داده ایم كه منابع قدرت ما قوی تر از آمریكا، اروپا و اسرائیل و همه قدرت های استكباری است و با همه توان در برابر آنها خواهیم ایستاد.
نقوی حسینی اظهار كرد: كسانی كه پنج و 10 سال قبل فكر می كردند با مذاكره می توان آمریكایی ها را رام كرد، امروز اعتقاد قاطع پیدا كرده اند كه آمریكا قابل مذاكره نیست و كسانی كه فكر می كردند با توافق بین المللی می توان آمریكا را پای میز مذاكره نشاند امروز می گویند آمریكا قابل اعتماد نیست.
وی تاكید كرد: یوم الله 13 آبان روز مقاومت ملت ایران و جهان اسلام در برابر سلطه گری و خون آشامی آمریكای جنایتكار است.
وی ادامه داد: سایت هسته ای ما خیمه اباعبدالله الحسین (ع) و انرژی هسته ای ما عشق و ارادت مردم به امام حسین (ع) است و قدرت ملت ما و اورانیوم غنی سازی ما هیات های مذهبی و عَلَم حضرت ابوالفضل (ع) است.
وی با تاكید بر اینكه آمریكا و همه استكبار جهانی با خیمه امام حسین (ع) مشكل دارند ادامه داد: آنها با موشك ها مشكلی ندارند و مشكل آنها با ملت ایران و مكتب عاشوراست.
نقوی حسینی تاكید كرد: هر كس می خواهد برای عزت، استقلال و عظمت ملت ایران تلاش كند باید فرهنگ عاشورا را تبیین كند زیرا دشمن با این فرهنگ و سیره حسینی مخالف است.
وی با بیان اینكه رژیم صهیونیستی 300 كلاهك هسته ای دارد عنوان كرد: آمریكا از اینكه می بیند در روز اربعین 25 میلیون زائر با امنیت كامل در حرمین شریفین حضور می یابند، عصبانی می شود.
وی از كرمان به عنوان استان روحانیت و مرجعیت و سرزمین حاج قاسم سلیمانی یاد كرد و گفت: امروز جمهوری اسلامی در اوج عزت، اقتدار و تحمیل اراده خود بر استكبار، آئین راهپیمایی 13 آبان را برگزار می كند.
سخنگوی كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به مناسبت های 13 آبان ماه اشاره و بیان كرد: تبعید امام راحل به تركیه در پی مخالفت ایشان با قانون كاپیتولاسیون، به شهادت رسیدن تعدادی از دانش آموزان و دانشجویان در دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی آمریكا از جمله مناسبت های این روز است.
وی تاكید كرد: 38 سال شاهد توطئه ها، فتنه ها نقشه های جدید بوده ایم و این ملت به پشتوانه امام خود همه این توطئه ها را خنثی كرد.
نقوی حسینی ادامه داد: باید چشم و گوش خود را به 2 لب مقدس امام امت دوخت زیرا هر امتی امام خود را گم كرد حتما خسارت دید و نابود شد.
وی با تاكید بر این كه 'امام خود را گم نكنید' اظهار كرد: رهبر ما پنج سال قبل گفت ما به آمریكا و این مذاكرت اعتماد نداریم و آمریكا دولت عهدشكن و پیمان شكن است و امروز این گفته امام ما به منصه ظهور رسید.
سخنگوی كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینكه چیزهایی را كه امام امت ما در خشت گلی می بیند ما با دكترای علم سیاست در آینه نمی بینیم، عنوان كرد: در عاشورا در هر 2 طرف جبهه قرآن، نماز و اذان بود و تنها رمز این بود كه امام خود را گم نكنید زیرا جبهه ای حق است كه امام در آن است.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: بهنام احمدی **
3029/ 5054
۰ نفر