۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۸:۳۶
کد خبر: 82703714
T T
۰ نفر
جزييات حمايت اتاق بازرگاني تهران از استارت آپ ها اعلام شد

تهران- ايرنا- معاون كسب و كار اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي تهران گفت: كسب و كارهاي نوپا (استارت آپ ها) از مرحله ايده تا تجاري سازي مورد حمايت اتاق بازرگاني تهران قرار مي گيرند.

به گزارش شنبه اتحاديه توليدكنندگان و صادركنندگان نرم‎افزار ايران، هومن حاجي پور افزود: سرمايه گذاران زيادي در اتاق بازرگاني روي استارت آپ‎هاي حوزه سلامت، گردشگري، فناوري اطلاعات و ارتباطات سرمايه گذاري كرده‎اند و برنامه داريم اين دسته از كسب و كارها را شناسايي و به سرمايه گذاران اتاق بازرگاني معرفي كنيم.
وي ادامه داد: يكي از برنامه‎هاي مهم اتاق بازرگاني حمايت از استارت‎آپ‎هاست و در اين راستا در يك فراخوان و پايش از ميان 70 استارت آپ، 12 مورد را به نمايشگاه جيتكس اعزام كرديم.
حاجي پور افزود: سالن «جنبش استارت آپ»* در جيتكس 2017 اين فرصت را براي شركت هاي حاضر در نمايشگاه ايجاد كرد كه به صورت مستقيم با جوانان خلاق و صاحب ايده از 40 كشور جهان آشنا شوند و در كمترين زمان به طرح ها و ايده هاي جديد اين افراد دست پيدا كنند.
وي اضافه كرد: شركت‎هاي بزرگ صاحب فناوري و برند در كنار خود، استارت‎آپ‎ها را دارند و در ايران نيز بسياري از شركت‎هاي بزرگ متوجه حمايت از استارت‎آپ‎ها شد‌ه‎اند.
وي نقش اتاق هاي بازرگاني در توسعه فناوري اطلاعات و ارتباطات را غير قابل انكار دانست.
جيتكس، بزرگ‌ترين جشنوارهٔ كامپيوتر و آي‌سي‌تي در خاورميانه است كه از سال 1981 ميلادي تاكنون هر ساله در دبي امارات برگزار مي‌شود.
...............
* startup movement

براي آگاهي از آخرين اخبار اقتصادي ايران و جهان با كانال اقتصادي ايرنا در تلگرام همراه شويد:
IRNAeco@
اقتصام*2078*1961* تنظيم: محمد مهدي بهرامي* انتشار: مريم مسعود
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد